کریمی: کار درخشان غیرحرفه‌ای بود

علی کریمی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: امروز روز خیلی بد ما بود. قبل بازی هم گفتم که شرایط بدی داریم. در مصاحبه دیروز هم گفتم که نیاز به زمان داریم تا به شرایط ایده‌آل لیگ برتر برسیم. با این وضعیت هم موقعیت‌هایی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم. ما یک امتیاز گرفتیم، اما در ادامه باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برگردیم.

وی درخصوص انتقادات حمید درخشان از تعطیل بودن تمرینات نفت، گفت: کار آقای درخشان واقعاً حرفه‌ای نبود که تیم را رها کرد و رفت. تمرین تیم پنج روز تعطیل بود. بعد از بازی‌های لیگ هم تیم دو سه روز تعطیل بود که می‌شود هفت هشت روز. بازیکنان ما نیز تا آن حد حرفه‌ای نیستند و  وقتی تمرینات تعطیل است، خودشان هم علاقه زیادی به تمرین کردن ندارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه تصریح کرد: در این پنج شش روز که تیم تحویل ما شد، باید دیدار مقابل تیم‌هایی مثل پیکان و صنعت نفت را بگذرانیم تا به تعطیلی لیگ برسیم و در آنجا روی بازیکنان کار کنیم.

کریمی در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که از او پرسید: «اینکه باشگاه گفته در صورت پیروزی مقابل گسترش فولاد به بازیکنان پاداش می‌دهد، تا چه حد در روحیه بازیکنان‌تان تأثیر می‌گذارد؟»، گفت: حمایت که باید داشته باشند. شرایط ما را همه می‌دانند. غیر از این هم نمی‌توانند کار دیگری کنند. آنها به‌عنوان مدیریت باشگاه کار خودشان را می‌کنند و ما هم به‌عنوان کادر فنی کار خودمان را. اگر مدیریت یا کادر فنی کار خود را درست انجام بدهد، می‌تواند از عوامل موفقیت تیم باشد که امیدوارم در آینده چنین شرایطی داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: گفتم که امروز روز خیلی بد ما بود. ما خیلی کار داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. به بازیکنانم در رختکن گفتم باید بیشتر تمرکز و در تمرینات تلاش کنند تا به شرایط ایده‌آل‌مان برگردیم.