فخرالدینی: نمی‌دانم از استقلال به AFCشکایت کنم یا نه

میلاد فخرالدینی که در فصل گذشته یکی از مهره‌های موفق نفت تهران در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بود، امروز با پیراهن گسترش فولاد مقابل این تیم قرار گرفت و در خصوص نتیجه تساوی کسب شده دو تیم گفت: بازی خوبی بود.

وی در واکنش به این سوال که بازی کیفیت لازم را نداشت گفت: چرا؟ ما دو موقعیت داشتیم و البته باید این را در نظر بگیرید که هر دو تیم تغییرات زیادی داشتند. از گسترش فکر کنم تنها دو بازیکن نسبت به فصل گذشته مانده‌اند و از نفت هم چهار بازیکن. زمان نیاز دارند برای هماهنگی بیشتر.

فخرالدینی در خصوص عملکرد گسترش فولاد گفت: شرایط جدول خیلی نزدیک است و نمی‌توان گفت اکنون ما قعرنشین هستیم. باید هفته به هفته بهتر شویم و با یک برد به جایگاه بالا می‌رویم و هنوز جدول شکل نگرفته و باید تلاش کنیم تا در هفته‌های آتی نتایج بهتری کسب کنیم.

مدافع سابق استقلال در واکنش به مطالباتش از این باشگاه و اینکه چقدر از استقلال طلبکار است گفت: من از دو سال پیش که در این تیم حضور داشتم حدود 650 میلیون طلب دارم. چند بار به باشگاه مراجعه کردم اما جوابی نگرفتم و این درست نیست. من بازیکنی نبودم که در حضورم در استقلال روی نیمکت باشم و اکنون به دنبال پولم باشم. من در دو سال حداقل 60 بازی برای این تیم انجام دادم و به نظرم این حقم است اما باشگاه پیگیر نیست و در حال حاضر شکایت نکردم.

فخرالدینی در خصوص اینکه آیا او نیز همانند دیگر بازیکنان با پیگیری مطالباتش از ای اف سی به مطالبات خود خواهد رسید یا خیر گفت: متاسفانه وقتی اینجا شکایت می کنی به نتیجه‌ای نمی‌رسی. بچه ها به AFC شکایت برده‌اند اما من دوست ندارم این کار را کنم اما اگر پولم را ندهند نمی‌دانم باید چه کنم.