چهارمین باخت استقلال رقم خورد

دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران از ساعت 20 در ورزشگاه تختی جم آغاز شد.

داور: اشکان خورشیدی؛ کمک‌ها: رضا سخندان، حسن ظهیری و محمد ملکی/ ناظر: حسین عسکری

 پارس جنوبی جم:

 محسن فروزان، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، حسین پورامینی، امید سینک، علی دشتی، آلویس نانگ و ابراهیم صالحی.
سرمربی: مهدی تارتار

 استقلال تهران:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید باقری، سرور چپاروف، جابر انصاری و علی قربانی.
سرمربی: علی منصوریان

دیدار دو تیم آغاز شد.

در دقیقه 2 ارسال اسماعیلی از روی ضربه آزاد را مدافعان پارس جنوبی دور کردند.

در دقیقه 4 ضد حمله تند و تیز پارس جنوبی و صالحی را پادووانی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 10 سینک با فرار از سد مدافعان استقلال موقعیت حساسی برای پارس جنوبی ترتیب داد اما شوت محکم او را حسینی به خوبی برگشت داد که البته این صحنه موجب مصدومیت دروازه‌بان استقلال هم شد.

در دقیقه 29 در حالی که بازیکنان استقلال به اشتباه در این فکر بودند که خطا به سود آنها اعلام شده فروزان بازی را سریع شوت کرد و صالحی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما حسینی به خوبی مقابل شوت او ایستادگی داشت تا فقط یک کرنر نصیب پارس جنوبی شود.

در دقیقه 30 ارسال تند و تیز محمدی‌مهر را حسینی جمع کرد.

علی دشتی در دقیقه 38 دروازه استقلال  را باز کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پارس جنوبی جم به پایان رسید.

در دقیقه 3+45 شوت روی پای اسماعیلی به گوشه پایین دروازه پارس جنوبی جم را فروزان با واکنش به موقع و درازکش به کرنر فرستاد.

در دقیقه 3+45 کرنر چپاروف نزدیک بود تبدیل به گل تساوی استقلال شود که فروزان به خوبی با دو دست توپ را دفع کرد.

در دقیقه 47 ضد حمله سریع پارس جنوبی از جناح راست زمین شکل گرفت اما زبیدی نتوانست از آن استفاده کند و پاس او توسط پادووانی دفع شد.

در دقیقه 50 ضربه آزاد دیدنی و فنی چپاروف چسبیده به محوطه جریمه با بدشانسی او و در حالی که فروزان نظاره‌گر توپ بود به تیرک افقی دروازه پارس جنوبی برخورد کرد.

در دقیقه 54 ارسال کرنر چپاروف باز هم خطرساز شد که فروزان این بار پا توپ را دفع کرد.

در دقیقه 66 نزدیک بود حسینی، دروازه‌بان استقلال با دریبل اشتباه خود کار دست تیمش دهد که خیلی زود با جبران اشتباه خود توپ را به اوت فرستاد.

در دقیقه 78 حسینی باز هم مقابل حملات جدی پارس جنوبی ایستادگی کرد و این بار در موقعیتی 3 به تک توانست شوت سینگ را مهار کند.

در دقیقه 79 فرشاد محمدی‌مهر که یک کارت زرد داشت به دلیل تعلل در پرتاب اوت اخطار دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

در دقیقه 84 قائدی به شکل فوق‌العاده‌ای دو بازیکن را دریبل کرد و از سمت راست محوطه جریمه نفوذ انجام داد اما شوت او بدون دردسر در اختیار فروزان قرار گرفت.

در دقیقه 87 پارس جنوبی درآستانه زدن گل دوم روی ضد حمله بود اما پاس در عمق زبیدی و ضربه مطهری با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه استقلال به بیرون رفت.

 

در دقیقه 90+6 پنالتی برای پارس جنوبی جم بدست آمد و جنوبی ها این موقعیت را تبدیل به گل کردند.

این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان تارتار به پایان رسید.