واکنش هافبک نفت تهران به جنگ رسانه‌ای علی کریمی و حمید درخشان

احمد کامدار در مورد تساوی تیمش برابر گسترش فولاد در هفته ششم لیگ برتر گفت: ما مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم.  چند فرصت بسیار خوب هم داشتیم که توسط حقدوست و آل‌کثیر از بین رفت. با اینکه در این مسابقه تغییرات زیادی داشتیم و آقای کریمی هم تازه کارش را شروع کرده بود، اما نمایش بدی نداشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی راجع به اینکه کریمی تعداد زیادی از بازیکنان نفت را کنار گذاشته است، اظهار داشت: کریمی امکان داشت من را هم کنار بگذارد، چون این چیزها در فوتبال طبیعی بوده و مربیگری سلیقه‌ای است. تمامی مربیان درباره بازیکنان نظرهای مختلفی دارند. وقتی مربی بازیکنی را کنار می‌گذارد نمی‌توان اعتراض کرد، چون به‌هرحال سرمربی در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده است. 

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به جنگ رسانه‌ای علی کریمی و حمید درخشان نیز خاطر نشان کرد: این مسائل به باشگاه و هر دو مربی مربوط می‌شود و من موظف نیستم در مورد این چیزها صحبت کنم. من یک بازیکن هستم و وظیفه‌ام این است که بهترین عملکرد را در نفت تهران داشته باشم.

کامدار در پاسخ به این پرسش که نفت تهران امسال دنبال چه جایگاهی در جدول است، گفت: ما در ابتدای فصل کارمان را با علی کریمی خیلی خوب شروع کردیم و همه چیز نظم داشت. در ادامه دیدید که چه شرایطی ایجاد شد و چند بار تمرینات تعطیل شد و اتفاقاتی افتاد که تیم از نظر بدنی و فنی اُفت کرد. الان اما وضعیت بهتری داریم و امیدارم با اضافه شدن بازیکنان جدید بتوانیم قوی‌تر شویم و در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

وی از پرسپولیس به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد و اظهار داشت: فعلاً که پرسپولیس جزو مدعیان اصلی است، ولی نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما هم در کنار پرسپولیس مدعی هستیم! هدف ما این است که جزو پنج تیم بالای جدول باشیم. ما واقعاً بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و بازیکنان باتجربه هم به تیم کمک می‌کنند.