کاپیتان سابق آبی پوشان: دوست ندارم زیاد درباره استقلال صحبت کنم!

محمود فکری در مورد شرایط تیم نفت مسجد سلیمان، گفت: بازی جام حذفی ما هنوز انجام نشده است و وقفه‌ای که در مسابقات لیگ افتاد کار ما را سخت کرد. با این حال تلاش کردیم با تمرینات آمادگی خود را حفظ کنیم و روند خوبمان را در این هفته هم ادامه بدهیم. بازی سختی با تیم آلومینیوم اراک داریم و ما به جایگاه این تیم در جدول لیگ توجه نمی‌کنیم زیرا جدول گاهی اوقات می‌تواند گول‌زننده باشد.

وی افزود: آلومینیوم اراک کادر فنی‌اش را تغییر داده و این می‌تواند شوک مثبتی به تیم باشد و بازیکنانش برای گرفتن 3 امتیاز بازی تلاش کنند. کار سختی مقابل آلومینیوم اراک داریم هر چند تلاش می‌کنیم که پیروز شویم.

فکری در مورد حذف تیم‌های لیگ برتر در جام حذفی توسط تیم‌های لیگ یک، گفت: تقریباً تمامی تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی شگفتی‌ساز شده‌اند واین نشان می‌دهد که آنها تیم‌های قدرتمندی هستند و بازیکنان خوبی دارند ما هم جام حذفی را کاملاً جدی می‌گیریم و با تمرکز لازم مقابل گسترش فولاد تبریز بازی خواهیم کرد. حریف ما یک تیم لیگ برتری است و بازی راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

مربی سابق استقلال در مورد شرایط این باشگاه و قعرنشینی این تیم در لیگ برتر، گفت: دوست ندارم زیاد در مورد استقلال صحبت کنم امیدوارم که سرمربی و هیأت مدیره باشگاه خودشان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. شرایط استقلال برای هواداران عذاب‌آور شده است و تماشاگران و هواداران از این وضعیت اذیت می‌شوند. بارها گفته‌ام استقلال متعلق به مردم است و هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و شرایط تیم برایشان مهم است. امیدوارم استقلال دوباره به آرامش برگردد و ما استقلال قهرمان را دوباره ببینیم، تیمی که سرحال و خوب است و همیشه برنده می‌شود. 

فکری در مورد اینکه اگر جای منصوریان بود استعفا می‌کرد یا منتظر حکم اخراج هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌ماند، گفت: در حال حاضر من جای منصوریان نیستم پس اجازه بدهید که خود منصوریان برای خودش تصمیم بگیرد و این اختیار را به خود او واگذار کنید.