پرسپولیسی ها در باد پیروزی با الاهلی خوابیده بودند

مرتضی فنونی‌زاده در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: به نظر من برانکو باید مقابل پیکان هم تیمش را با تمام توان به میدان می‌فرستاد. کاش مسلمان، علیپور و امیری از ابتدای بازی در ترکیب قرار  می‌گرفتند. بازی با الهلال هفته آینده است و زود بود که به بازیکنان پرسپولیس استراحت داده شود. گزارشگر بازی هم به این مسئله اشاره کرد.

وی افزود: بشار رسن و  منشا در این بازی نشان داد که در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. سیامک نعمتی هم که مقابل تیم فصل گذشته خود فیکس شده بود نتوانست دو پاس سالم بدهد. استرس در ساق‌های او قابل مشاهده بود.  او باید ۱۰ دقیقه ۱۰ دقیقه در پرسپولیس بازی کند تا به ترکیب اصلی برسد. با این حال بازیکنان زحمت خود را کشیدند هرچند پرسپولیس در این بازی ناهماهنگ و خسته بود.

فنونی‌زاده با اشاره به فوتبال حرفه‌ای گفت: در فوتبال حرفه‌ای خستگی معنای زیادی ندارد چون بازیکنان ریکاوری شده بودند و پاداش هم گرفته بودند. آنها باید با تمام توان بازی می‌کردند. ۵۰ هزار هوادار به ورزشگاه آمدند تا پرسپولیس ۳ امتیاز را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. فصل گذشته پرسپولیس سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان شد. اما ممکن است در این فصل قهرمانی به روزهای پایانی و حتی تفاضل گل بکشد. بازیکنان پرسپولیس در بازی با پیکان در باد پیروزی با الاهلی خوابیده بودند. 

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: معتقدم پرسپولیس با تیم دومش هم می‌تواند قهرمان لیگ شود. اما اگر در بازی با سپاهان هم امتیاز از دست دهیم دچار حاشیه و تزلزل خواهیم شد. زیرا هفته بعد از آن باید با الهلال عربستان بازی کنیم. امیدوارم که پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا بتواند خوش بدرخشد و قهرمان شود. اما برانکو باید در بازی با پیکان هم تمام توان تیمش را به کار می‌برد. چرا به محمد انصاری بازی نداد. او که در تیم ملی فیکس شده است.