گلایه بختیار رحمانی از تعویضش توسط جلالی

بختیار رحمانی پس از دیدار پیکان مقابل پرسپولیس اظهار کرد:بازی خوبی بود.تعویضم در این دیدار فنی نبود و حالا می توانید از مجید جلالی علت این موضوع را جویا شوید.خدا را شکر می کنم که توانستیم این بازی را ببریم و واقعا پس از باخت بدی که مقابل بادران متحمل شدیم خیلی تمرین کردیم که در این هفته بتوانیم پرسپولیس را شکحست دهیم.

او ادامه داد:می دانستیم تیم پرسپولیس تیم خوبی است و فکر می کنم مقداری هم خسته بودند و هر چندان تیم ما در این مسابقه خوب بود و این برد ارزشمند را به مجموعه باشگاه تبریک می گویم و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم این نتایج را ادامه دهیم.

هافبک تیم پیکان درباره موقعیت کم بازیکنان این تیم در این دیدار گفت:شما موقعیت های تیم پرسپولیس را به من بگوئید.تیم پرسپولیس تیمی است که باید جلوی آن دفاعی بازی کرد.بازیکنان این تیم خیلی خوب هستند و حتی از مربی با دانشی چون برانکو بهره می برد.خدا را شکر بازیکنان تیم ما در این دیدار خیلی خوب دویدند و همین موضوع باعث شد تا تیم پرسپولیس را شکست دهیم.

رحمانی درباره اینکه آیا از تعویضش ناراحت است یا خیر،گفت:خیر.در این مورد چیزی نگویم بهتر است، جلالی یکی از اولین مربیان من بوده و خیلی دوستش دارم اما اگر من را در زمین می‌گذاشت نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد. انگیزه ام در این مسابقه بسیار زیاد بود.

او درباره دیدار هفته آینده تیمشان مقابل نفت تهران عنوان کرد: بازیکنان نفت با آمدن علی کریمی انگیزه زیادی گرفتند اما ما هم پس از این برد روحیه مان چند برابر شده و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشیم.

هافبک تیم پیکان در واکنش به سوال خبرنگاری که شاید تعویض کردن او توسط جلالی تاکتیکی بوده است،اظهار کرد: اگر کسی خوب بازی کند بیرون می‌گذارند، قبلا تعویضم در بازی مقابل استقلال فنی بود، اما امروز  به این شکل نبود. وقتی اعصابم خرد شد  تصمیم گرفتم که به رختکن بروم. من در رختکن از همه خوشحال‌تر بودم.