توضیحات مربی پرسپولیس درباره فیکس شدن دو بازیکن

سرتن چوک در مورد شکست پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: ما برای این بازی بهترین ترکیب را انتخاب کرده بودیم و می‌دانستیم بازی خطرناکی داریم. پیکان تیم خوبی بود که هم تاکتیک مناسبی داشت، هم خوب دفاع کرد و هم یک گل عالی را به ثمر رساند. آنها بعد از زدن گل به خوبی بازی را بستند.

وی ادامه داد: البته ما هم حوالی دقیقه 75 این شانس را داشتیم که بازی را مساوی کنیم اما نشد، شاید بازیکنان ما کمی استرس داشتند اما مهم نیست. البته باید بگویم این اولین باخت من با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از زمانی که به این تیم آمدم بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی روز پنج‌شنبه تیمش با سپاهان هم گفت: مسلما بازی خطرناکی برای هر 2 تیم است. ما برای ماندن در کورس قهرمانی باید سپاهان را شکست بدهیم البته می‌دانیم که سپاهان حریف بزرگ و قدرتمندی است.

چوک در پاسخ به این سوال که ممکن است در صورت شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، کرانچار سرمربی کروات سپاهان از کار برکنار شود، عنوان کرد: من در مورد کرانچار یا سپاهان حرفی نمی‌زنم، من مربی پرسپولیس هستم.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل پیکان خسته بودند، خاطرنشان کرد: ما خسته نبودیم اتفاقا تیم خوبی هم در زمین داشتیم. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند ما به راحتی پیکان را شکست می‌دهیم اما دیدید که اینطور نشد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنانی مانند بشار رسن و سیامک نعمتی چرا به صورت فیکس برای این تیم بازی کردند اظهار داشت: ما فصل گذشته فقط 13 بازیکن داشتیم که از آنها می‌توانستیم استفاده کنیم اما این فصل شرایط فرق دارد. یک روز رسن و نعمتی نیمکت‌نشین هستند، یک روز بازیکن ثابت. دست برانکو برای انتخاب ترکیب و بازیکنان متفاوت باز است.