بشار رسن: بد شانسی عامل شکست پرسپولیس بود

بشار رسن با اشاره به دیدار تیمش برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر که با شکست یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و روی یک ضربه ایستگاهی در دقایق ابتدایی گل خوردیم. پس از آن بازی کاملا در اختیار ما بود و به نوعی می‌شود گفت بد شانسی عامل این شکست بود چرا که هر چقدر روی دروازه حریف حمله کردیم توپهایمان به گل تبدیل نمی‌شد و حتی یکی از موقعیت هایمان نیز به تیرک دروازه برخورد کرد.

وی افزود: پیکان تنها یک موقعیت داشت که از روی ضربه ایستگاهی به دست آورد و از آن استفاده کرد. به هر حال فوتبال است و یک روز اینگونه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

بازیکن عراقی پرسپولیس با اشاره به تشویق‌های هواداران پس از شکست تصریح کرد: واقعا هواداران نشان دادند که چقدر به تیم‌شان علاقه دارند و واقعا از آنها تشکر می‌کنیم این حرکت آنها واقعا قابل تحسین بود و از آنها به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم. پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم تعریف پرسپولیس و هوادارانش را شنیده بودم اما در بازی با پیکان حس کردم که آنها چقدر به تیمشان علاقه دارند و این موضوع انگیزه مارا دو چندان می‌کند تا در همه مسابقات پیش رو موفقیت به دست آوریم. امیدوارم با قهرمانی در آسیا و لیگ بتوانیم جواب محبت ‌آنها را بدهیم.

رسن در مورد دیدار بعدی سرخپوشان در لیگ برابر سپاهان تصریح کرد: سپاهان از تیم‌های خوب ایران است که سالیان متوالی در مسابقات آسیایی حضور داته است. سپاهان تیم خوبی است و از امروز تمام هدفمان موفقیت در بازی‌های بعدی است، بازی با سپاهان را هم می‌بریم.