ادعای گل محمدی در باره اتلاف 30 دقیقه ای وقت

گل محمدی در مورد بازی با سیاه‌جامگان و از دست رفتن دو امتیاز خانگی، اظهار کرد: ما انتظار داشتیم عملکرد بهتری ارائه دهیم و در واقع انتظار بیشتری از بازیکنان تیم خودمان داشتم اما با این وجود در همین مسابقه هم شایسته کسب سه امتیاز بودیم. فکر می‌کنیم بچه‌ها بعد از سه پیروزی پیاپی احساس می‌کردند کار سختی در پیش نخواهند داشت و به همین دلیل پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند اما در روزی که زیاد خوب نبودیم هم می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم. همچنین اشتباه‌های داوری هم تاثیر زیادی در از دست رفتن دو امتیاز خانگی داشت.

او ‌اضافه کرد: من تردید ندارم که اشتباهات داوری غیر عمدی است اما متاسفانه در این فصل چند بار در نتایج ما تاثیرگذار بوده است. در همین بازی، صحنه آشکار و مسلم خطای پنالتی روی فرزاد حاتمی دیده نشد در حالی که خطا مقابل داور روی داد و برای همه ما باعث تعجب بود. از سوی دیگر طبق محاسباتی که داشتیم بیش از ۳۰ دقیقه از بازی متوقف بود که طبیعتا انتظار داشتیم وقت اضافه بازی به درستی محاسبه می‌شود. حداقل در نیمه اول ۱۰ دقیقه از زمان بازی تلف شد اما فقط یک دقیقه وقت ‌اضافه گرفته شد و این برای ما بسیار عجیب بود. البته ما به دنبال جنجال نیستیم ولی انتظار داریم حقمان پایمال نشود.

سرمربی تراکتورسازی با اعتراض به سبک بازی تیم حریف، گفت‌: من نمی‌توانم از این تفکر ایراد بگیرم اما حقیقت این است که وقتی بازیکنان حریف دائم روی زمین می‌افتند شور و هیجان بازی از دست می‌رود. حداقل انتظار این است که داوران به این موضوعات دقت بیشتری داشته باشند.

گل‌محمدی همچنین، گفت‌: مصدومیت‌ها یکی دیگر از مشکلات جدی ما است که البته در فوتبال طبیعی است و برای همه تیم‌ها وجود ندارد اما شرایط ما به دلیل کم بودن تعداد بازیکنان استثنایی است. ابراهیمی نوری و گودرزی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار ما هستند که هر سه دچار مصدومیت بودند و حتی محمد نوری با شرایط سخت و دقایق کوتاهی برای تیم بازی کرد. ما گزینه‌های زیادی برای جایگزینی نداریم و با وجود این شرایط مصدومیت‌ها آزار دهنده است.

سرمربی تراکتورسازی در پایان اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که هوادار اصلی‌ترین تکیه‌گاه ما است. خوشبختانه این هوادار وفادار در همه شهرها حتی تهران و مشهد هم تیم را تنها نگذاشته و نتیجه‌ این حمایت را نیز دیده است. از هوادارن خوبمان می‌خواهیم به حمایت همه جانبه خودشان ادامه‌ بدهند و در همه بازی‌های خانگی ورزشگاه را پر کنند چرا که با شور و هیجان همین هواداران کیفیت بازی به مراتب بالاتر می‌رود و می‌توانیم از بازی‌های خانگی خودمان به خوبی استفاده کنیم.