قمار برانکو روی ترکیب پرسپولیس؟

پرسپولیس بعد از جدال هفتم خود در لیگ برتر باید به مصاف الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برود. جایی که آنها می‌توانند با یک تاریخ‌سازی بزرگ مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و بعد از مدت‌ها فوتبال ایران را به یک عنوان بین المللی نزدیک کنند.

برانکو در هفته گذشته و در شرایطی که تیم 10 نفره‌اش عملکردی فوق العاده برابر الاهلی عربستان به نمایش گذاشته بود تا جواز صعود را به دست بیاورد، ترجیح داد برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر به برخی بازیکنانش که فرصت کمتری به دست آورده‌اند میدان دهد و از این حیث بتواند انرژی را در بین آنها تقسیم کند. اتفاقی که البته با توجه به تغییرات زیاد نتیجه بخش نبود و ناهماهنگی و ناهمگونی بزرگی را شکل دهد. حضور شایان مصلح، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، گادوین منشا و سیامک نعمتی به عنوان شش تغییر بزرگ برانکو باعث شد تا این تیم نتواند عملکرد گذشته‌اش را به نمایش بگذارد و در نهایت تغییرات در جریان بازی نیز به کار آنها نیامد.

اکنون برانکو بار دیگر در موقعیتی مشابه قرار گرفته است. او باید در هفته هفتم لیگ برتر، تیمش را به رقابتی که خودش علاقمند است نام الکلاسیکو را روی آن بگذارد، به مصاف سپاهان بفرستد و در صدد کسب روحیه و تثبیت و ارتقای جایگاه برآید. او البته 5 روز بعد از این جدال در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. سرمربی کروات سرخپوشان باید اکنون ضمن در نظر گرفتن شرایط بازی با سپاهان که می‌تواند مصدومیت و خستگی را برای شاگردانش در پی داشته باشد، از هدف کسب موفقیت بازنماند. حفظ انرژی و مهره‌های شاخص اتفاقی است که برانکو برای دیدار مقابل الهلال عربستان به آن نگاه ویژه دارد و البته نمی‌خواهد اتفاق دیدار برابر پیکان بار دیگر برای تیمش رقم بخورد و مقابل زلاتکو کرانچار و شاگردانش شکست بخورد.