فراتر از تصورمان امتیاز گرفته ایم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو، درباره عملکرد تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: در 6 هفته اخیر بالاتر از آن چه که تصور می کردیم امتیاز گرفته ایم، این نشان می دهد بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کرده اند. در یکی دو سال گذشته این تیم پس رفت داشته است به همین دلیل انگیزه بالایی برای پیشرفت دارند. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است زیرا هفته های اول لیگ است. اول لازم بود از انتهای جدول فرار می کردیم و خوش بختانه در چالش بالای جدول قرار گرفته ایم و از این چالش لذت می بریم.

او اضافه کرد: من بیشتر از نتیجه گیری از نوع بازی بازیکنانم خوشحالم. ما فوتبال بازی می کنیم. حتی در برابر استقلال وقت کشی نکردیم. بازی های که انجام می دهیم ما را به ادامه کار امیدوار می کند.

تارتار درباره بازی برابر سایپا تصریح کرد: برای دایی احترام خاصی قائل هستم، او دوست و بزرگتر من است ضمن این که یک پرسپولیسی تمام عیار است. اما بحث جنگ است و باید رفاقت ها را کنار گذاشت. بعد از بازی دوباره رفقای خوبی برای هم خواهیم بود. کار سختی را در پیش داریم. محروم و مصدوم داریم و کامل نیستیم اما باقی بازیکنان خوب بازی می کنند. نگرانی نداریم.

او اضافه درباره نوع بازی بازیکنانش گفت: ما خودمون هستیم و خود را با هیچ تیمی قیاس نمی کنیم. ما کار خودمان را انجام می دهیم. هواداران خونگرم، مردم با فرهنگ، مدیریت و بازیکنان خوبی داریم. همه تلاش می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره حضور بازیکنان تیمش در تیم ملی خاطر نشان کرد: همه بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند. کی روش خود باید بازیکنان ما را انتخاب کند. همه تلاش می کنند. وقتی تیمی دو هفته گلی دریافت نمی کند، نشان دهنده آن است که ساختار دفاعی خوب و گلر خوبی دارد.

تارتار درباره تعطیلات لیگ بیان کرد: بازی حذفی به ما کمک کرد تا قبل از بازی استقلال به شرایط مسابقه برگردیم. از تعطیلی منفعت بردیم اما تعطیلات زیاد کیفیت مسابقات را پائین می آورد. ما تابع فدراسیون هستیم و تیم ملی در اولویت است.