باشگاه ذوب اهن واگذار می شود؟

سرویس ورزشی افکار نیوز - بعد از مشکلات مالي فراوان باشگاه ذوب آهن اصفهان و بحث منحل شدن تيم هاي ورزشي ذوب آهن، مسئولان تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان بحث خريد امتياز اين باشگاه را مطرح کرده اند.

به گزارش افکار نیوز، گفته می شود محمد رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان پس از اعلام پیشنهاد مسئولان این باشگاه به سران تیم ذوب آهن، پیشنهاد خود را به علی رضا ذاکراصفهانی، استاندار اصفهان نیز اعلام کرده است.
با توجه به بدهی ۱۰ میلیارد تومانی ذوب آهن، در صورت خرید امتیاز این باشگاه از سوی مسئولان فولاد ماهان، پس از پرداخت این میزان بدهی مبلغ ۴ میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز خواهد شد تا این باشگاه بتواند در سایر رشته های ورزشی خود، به حیات اش ادامه دهد.

همچنین از این باشگاه خبر می رسد که با توجه به وضعیت فعلی ذوب آهن و کاهش نیافتن بدهی های این تیم، به زودی از میان سعید آذری و رضا مهنام یک نفر به عنوان مدیرعامل این باشگاه جایگزین خسرو ابراهیمی خواهد شد.
مسئولان شرکت سهامی ذوب آهن و اعضای هیئت مدیره این باشگاه به دنبال آن هستند تا به دلیل گرفتاری های شغلی و ورزشی خسرو ابراهیمی، شخص دیگری را به جای وی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کنند و در این میان، نام این دو گزینه بیش از دیگران مورد توجه است.

گفتنی است، سعید آذری هم اکنون سمت مدیرعاملی باشگاه استیل آذین سمنان را برعهده دارد و رضا مهنام نیز در پست مدیریت سازمان ورزش شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت است.

البته روابط عمومی باشگاه ذوب اهن نسبت به این شایعات موضع گرفته و تمامی خبرها مبنی بر واگذاری این باشگاه اصفهانی را رد نمود و در موضع گیری رسمی نسبت به این اخبار اعلام داشت:
" همانطوری که پیش از این نیز بارها و بارها توسط مدیریت شرکت سهامی ذوب آهن، اعضا هیئت مدیره و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و دیگر مسئولان عنوان شده است، امتیاز باشگاه ذوب آهن به هیچ وجه قابل واگذاری کرده و بحثواگذاری و انتقال امتیاز این باشگاه حال با هر مبلغ و به هر سازمان، باشگاه یا شرکتی به طور کلی منتفی می باشد. مسئله ای که در شایعات ذکر شده پیش از این نیز، توسط مدیریت باشگاه فولاد ماهان سپاهان به شدت تکذیب شده است.

گفتني است، خسرو ابراهيمي مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان همواره مورد تائيد مسئولان شرکت سهامي ذوب آهن و اعضاي هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان بوده و از جمله مديران فعال، دلسوز، ورزشي و ارزشي جامعه ورزش کشور محسوب مي شود که در مدت اخير و با وجود مشکلات به جا مانده از مديريت پيشين، با همه توان خويش و با حمايت کامل مسئولان شرکت سهامي ذوب آهن و هيئت مديره باشگاه مشغول به فعاليت است."