تقابل دو لژیونر عراقی در نقش جهان/ کدامیک موفق‌تر می‌شوند؟

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان از ساعت 20 پنجشنبه به مصاف پرسپولیس تهران خواهند رفت.

هر دو تیم برای مسابقه فردا از حضور بازیکنان عراقی در فهرست خود بهره مند هستند.

مروان حسین و بشار رسن تقریبا همزمان به ایران آمدند. هافبک عراقی راهی پرسپولیس شد و مهاجم هم به تیم زرد پوش سپاهان اصفهان پیوست.

هم مروان و بشار در چند اردوی تیم ملی با هم همبازی بوده‌اند و هم مدیر برنامه مشترک دارند. این دو بازیکن که هر دو جزو بهترین‌های فصل گذشته لیگ عراق بودند، توانستند رد تیم‌های خود عملکرد خوبی داشته باشند.

مروان حسین تنها پس از دو تمرین فیکس شد و رسن هم بعد از کمتر از پنج تمرین برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و با عملکرد خوبش در همان بازی اول باعث شد تا نتیجه بازی تغییر کند و بازی دو بر صفر باخته را پرسپولیس با تساوی دو بر دو عوض کند. رسن در بازی برگشت پرسپولیس و الاهلی هم عملکرد خوبی داشت هر چند در بازی با پیکان نتوانست خودش را به خوبی نشان بدهد.

با این حال باید دید که در تقابل فردای دو عراقی کدامیک موفق خواهند بود. چرا که به نظر می‌رسد هر دو این بازیکنان موفق شدند در مدت کوتاهی که به تیم‌هایشان اضافه شدند، اعتماد مربیان کروات خود را جلب کنند.