بازی با الهلال سخت اما پرسپولیس را هم نمی توان دست کم گرفت

امیر حاج رضایی پیشکسوت فوتبال در رابطه با وضعیت این روز های استقلال و پرسپولیس صحبت کرد که در ادامه می خوانید؛

اختلافات بین اعضای استقلال علنی شد

اتفاقات برنامه نود خود گویای همه چیز است؛ در یک مکالمه چهار نفره، چهار صحبت متناقض مطرح شد و همین اختلافات ریشه اصلی مشکلات این فصل استقلال است. در نهایت مشخص نشد که چه کسی حق مطلب را ادا کرد اما شرایط بدی را شاهد بودیم.

فرانک دی بوئر هم بعد از چهار بازی اخراج شد

اگر قصد دارید با یک مربی ادامه همکاری دهید حمایتش کنید، در غیر این صورت خیلی صریح با او قطع همکاری کنید؛ مگر از دی بوئر هم بزرگتر داریم اما او بعد از چهار بازی از کارش اخراج شد؛ در استقلال به نظر می رسد که تصمیمات باری به هر جهت گرفته می شود و این در فوتبال روز دنیا معنی ندارد. چگونه می توان زمانی که در معرض اخراج شدن قرار دارید بازیکنان را اداره کنید. شان مربی باید همواره حفظ شود و این نحوه برخورد به هیچ عنوان حرفه ای نیست.

گاهی اوقات برای ماندن باید رفت

توصیه خاصی به منصوریان ندارم و از بندهای قرارداد او نیز اطلاعی ندارم و او صلاح خودش را بهتر از هر کس دیگه ای می داند، اما رفتار های خوبی با او نشده است و باید شان منصوریان به عنوان بازیکن ملی حفظ می شد؛ اما در نهایت اعتقاد دارم گاهی برای ماندن باید رفت.

از بابت پرسپولیس خیالم راحت است

پرسپولیس جایگاهش بسیار محکم و استوار است؛ باخت به پیکان نمی تواند خدشه ای به این ریشه قدرتمند وارد کند؛ چرا که برانکو به خوبی از این روز ها آگاهی داشت؛ او در راه رسیدن به قهرمانی آسیا ناچار است که برخی از مسابقات را قربانی کند و با توجه به فشردگی بالای مسابقات چاره دیگری هم برای او وجود ندارد؛ اگر پرسپولیس باز هم به مراحل بعدی صعود کند ممکن است بار دیگر پرسپولیس در آزادی شکست بخورد اما این شکست ها در راستای موفقیت تیم در آسیا است.

اولویت برانکو و شاگردانش آسیا است

برانکو به خوبی می داند که از هر بازی چه چیزی می خواهد پیش از بازی با پیکان هم به سختی این بازی با توجه به اینکه قرار بود بلافاصله پس از بازی با الاهلی برگزار شود، اشاره کرده بود اما او می داند که اگر در مقابل سپاهان نیز نتیجه نگیرد اعتماد به نفس تیم پایین می آید، البته اولویت پرسپولیس آسیا است اما عدم نتیجه گیری در لیگ برتر هم برای این تیم خوب نیست بنابراین احتمالا شاهد یک نبرد زیبا میان دو مربی کروات در اصفهان خواهیم بود زیرا هیچ یک علاقه ای به شکست در این بازی ندارند.

بازی با الهلال سخت اما پرسپولیس را هم نمی توان دست کم گرفت

پرسپولیس بازی سختی را در مقابل الهلال در آسیا خواهد داشت اما به هر حال آن ها تا به این مرحله هم در حالی بالا آمده اند که تیم های متمول زیادی را از پیش روی خود برداشته اند بنابراین می توان به این تیم دل بست و به موفقیت آن امیدوار بود.