چرا مراسم فروش خودروی علی پروین لغو شد؟

جواد شاکری درباره لغو مراسم فروش خودروی علی پروین گفت:هر برنامه ای که قرار باشد به صورت خیریه و با جنبه هنری برگزار شود باید دارای مجوز از اداره ارشاد و اماکن نیروی انتظامی داشته باشد، اما این مراسم این مجوز را نداشته است.

وی افزود:علت جلوگیری از اجرای برنامه های بدون مجوز مسائل امنیتی است چرا که مسئولان باید در جریان آنچه در مراسم اتفاق می‌افتد باشند و اصل بعدی مبحث کنترل ترافیک است.

شاکری ادامه داد:متاسفانه شرکت متولی اجرای این مراسم هیچگونه مجوزی دریافت نکرده بود و از اجرای برنامه توسط نیروی انتظامی جلوگیری به عمل آمد.

دادستان طرقبه شاندیز ادامه داد:هم‌چنین آنچه در این برنامه مدنظر بود بررسی صحت و سقم موضوع است؛از آنجایی که این برنامه به اسم خیریه و به بهانه معلولان برگزار شده بود باید مورد بررسی قرار می گرفت چرا که بسیاری از برنامه‌های جعلی با نام خیریه برگزار می‌شود اما ریالی از پولش در جیب خیریه نرفته است.

وی افزود:اجرای بدون مجوز این برنامه ها سوء استفاده افراد سودجو برای برگزاری برنامه های جعلی می شود که البته بسیاری از آنها در نطفه خفه شده است.

شاکری تصریح کرد: متاسفانه متولی اجرای این برنامه قبلا هم چنین سابقه داشته و بدون اخذ مجوز اقدام به برگزاری چنین مراسم کرده است این در حالیست که در طرقبه و شاندیز بسیاری از مواقع همایش و مراسمی برگزار می‌شود و از آنجایی که مجوزهای لازم اخذ شده هیچ مشکلی وجود ندارد.