واکنش پیشکسوت استقلال به جدایی منصوریان

علیرضا اکبرپور  در خصوص بازی  تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در این بازی در حق استقلال اجهاف شد. گل ذوب‌آهن آفساید بود و داور یکی از موقعیت‌های حساس استقلال خطا گرفت. به نظرم بازیکنان استقلال خوب بازی کردند. ذوب‌آهن هم با سرمربیگری قلعه‌نویی تیم قدرتمندی را تشکیل داده بود. استقلال باید 3 امتیاز بازی را می‌گرفت ولی به نتیجه مساوی رضایت داد.

وی در خصوص استعفای منصوریان از سرمربیگری استقلال گفت: شرایط جوری شد که بهترین تصمیم برای منصوریان استعفا بود. افتخاری خیلی وقت بود که می خواست منصوریان را عوض کند چون فشار روی کل تیم بود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: بهتر است هیئت‌مدیره و مدیرعامل تیم در کارهای کادر فنی و امور بازیکنان و از این قبیل مسائل دخالت نکنند تمرکز خود را روی کارهای مدیریتی بگذارند. ملکی در برنامه نود با آن کار هواداران استقلال را ناراحت کرد. عملکرد هئیت مدیره باید به نفع تیم باشد ولی این بیشتر استقلال را در حاشیه برده است. ما هیچ جای دنیا ندیدیم که هیئت مدیره به مربی خود اولتیماتوم بدهد.

اکبرپور تاکید کرد: این مسائل به تیم استقلال صدمه می‌زند و تمرکز تیم را به هم می‌ریزد به قدری که بازیکن در زمین استرس می‌گیرد. در کل استعفای منصوریان خوش آیند نبود و امیدوارم این بازیکن بزرگ استقلال دوباره با قدرت به تیم خود ملحق شود.

وی در مورد جایگزین منصوریان در استقلال گفت:‌ این را باید از هیئت مدیره پرسید. وقتی با استعفای منصوریان موافقت شده یعنی در هفته هفتم لیگ برتر، جایگزینی هم برای منصوریان در نظر گرفته‌اند.