قولی که مدافع سابق استقلال به هواداران داد

میلاد فخرالدینی مدافع تیم گسترش فولاد تبریز پس از پیروزی برابر تیم سیاه جامگان مشهد گفت: خوشحالم که موفق شدیم به سه امتیاز این دیدار دست یابیم. حق گسترش قطعا رتبه‌ای بهتر از رتبه فعلی است اما باید بجنگیم و تازه کار ما در لیگ آغاز شده‌ است.

او درباره اعتراض هواداران سیاه‌جامگان به ضدفوتبال و مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه بازیکنان گسترش افزود: هیچوقت ضدفوتبال بازی نمی‌کنیم، اگر از لوکا بوناچیچ شناخت داشتند چنین حرفی نمی‌زدند. امری طبیعی بود که برای حفظ نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهیم، سیاه‌جامگانی‌ها مگر برای حفظ نتیجه وقتی جلو هستند چه می‌کنند؟

فخرالدینی که پس از حضور منصوریان در استقلال از این تیم کنار گذاشته‌ شد، در رابطه با استعفای منصوریان گفت: به هر حال استقلال هم در شرایطی قرار دارد که شایسته‌اش نیست. امیدوارم با تغییراتی که ایجاد می‌شود، رتبه استقلال در جدول بهتر شود و این تیم نیز جز بالانشینان شود.

بازیکن پیشین استقلال تهران افزود: این حق هر سرمربی است که بازیکنان مدنظر خود را در تیمش داشته‌ باشد، به نظر منصوریان از همان روزی که مرا نخواست احترام گذاشتم اما شک ندارم که دوباره به استقلال برمی‌گردم.