فاتح تریم از دست استقلال پرید؟

در حالی که باشگاه استقلال و رسانه‌ها از حضور و مذاکره با مربی سرشناش ترکیه‌ای، فاتح تریم سخن می‌گویند خبرهای حاکی از آن است که وی با چند باشگاه دیگر هم در حال مذاکره است.

بعد از اینکه ترابزون اسپور یکی از 4 باشگاه پر طرفدار و معروف ترکیه مقابل آنتالیا اسپور با نتیجه 4 بر 3 نتیجه را واگذار کرد هواداران این تیم خواهان کناره گیری ارسون یانال از سمت مربیگری این تیم شدند.ترابوزن که همواره مدعی کسب عنوان قهرمانی درسوپر لیگ به حساب می آید در اینجای فصل از 6 بازی 8 امتیاز کسب کرده است و مربی این تیم به دلیل استفاده از 3 مدافع همواره مورد انتقاد قرار گرفته است.

پس از پایان بازی خبرهایی مبنی بر مذاکره سران باشگاه ترابوزن با فاتح تریم به میان آمد و سران باشگاه این موضوع تاییدیا تکذیب  نکردند.

براین اساس نوشته حاکی از آن است که سران باشگاه منتظر هستند تا با توافق طرفین و یا استعفای ارسون یانال با وی قطع همکاری کنند و سپس تریم را به عنوان مربی انتخاب و معرفی کنند.

نکته جالب توجه اینکه هواداران باشگاه ترابزون پس از انتشار شایعات حضور ترم در این تیم به صفحات اجتماعی و سایت باشگاه هجوم آوردن و پست های مختلف خواهان حضور وی در تیم منطقه کارادنیز شدند.

یکی از هواداران در پست خود نوشته است: امپراتور بدون تیم است و ما هم یک تخت برای او کنار گذاشته‌ایم تا یک فصل تاریخی را با هم رقم بزنیم.