آخرین وضعیت مذاکره با سه گزینه سرمربیگری استقلال

در حالی که دو روز از استعفای علیرضا منصوریان می گذرد، همگان در انتظار هستند تا سرمربی جدید این باشگاه معرفی شود. از این رو مسئولان باشگاه استقلال در حال مذاکره با گزینه های مختلف هستند و نکته مهم شایعاتی است که در این خصوص ایجاد شده است.

پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی توضیحاتی را پیرامون انتخاب سرمربی جدید ارائه کرد.

وی درباره شایعات مطرح شده و اینکه گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره با حسین فرکی مذاکره کرده، بیان کرد: گزینه های متعددی که برای سرمربیگری استقلال مطرح شده، هیچ کدام شکل رسمی به خود نگرفته اند. ما به غیر از آقای فاتح تریم که نامش را رسما از طریق باشگاه اعلام کردیم، با هیچ گزینه دیگری مذاکره نکردیم. این را هم بگویم که سرمربی بعدی تیم استقلال، قطعا یک مربی خارجی درجه یک بین المللی است.

معاون باشگاه استقلال درباره رقم نجومی که گفته می شود فاتح تریم از استقلالی ها خواسته است، گفت: ما مربی را باید بیاوریم که شرایط باشگاه های ایرانی را هم درک کند. اعداد و ارقامی که درباره درخواست فاتح تریم از استقلال مطرح می شود، درست نیست و من خواهشم این است که هواداران به این رقم ها توجه نکنند.

توفیقی ادامه داد: قرار شد تا صحبت اولیه ای با فاتح تریم شود. اگر شرایط طوری بود که امکان حضورش در ایران وجود داشت، افتخاری به همراه یکی از اعضای هیات مدیره سریعا به ترکیه سفر می‌کنند. با این حال هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم. ممکن است تا فردا قبل از پایان وقت اداری برای باشگاه و کمیته فنی و هیات مدیره همه چیز مشخص شود. اینکه چه گزینه هایی اصلح هستند و آیا فاتح تریم به ایران می آید یا خیر.

وی همچنین گفت: اینکه ما می گوییم بهینه ترین گزینه را به ایران می آوریم، یعنی الزاما مربی ارزان تر نیست. بهینه یعنی مربی که قیمت مناسبی داشته باشد و شرایط حال حاضر استقلال مثل زمین تمرین و امکاناتی که داریم را بشناسد.

معاون ورزشی استقلال درباره توافق با والتر زنگا به دلیل رابطه اش با مک درموت تاکید کرد: درخصوص زنگا یا اسامی دیگری که اینطور مطرح می شود، به جرات می گویم که تا این لحظه هیچ مذاکره ای به هیچ عنوان با هیچ کس انجام نشده است. تنها کسی که مذاکرات رسمی صورت گرفته، تریم است. اما درباره سایر اسامی شما همه را شایعات و بازارگرمی بدانید.