پیشکسوت پرسپولیس: طاهری باید محرومیت طارمی را حل کند

حمید درخشان درباره محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: زمانی که مهدی طارمی به همراه رامین رضاییان به ترکیه رفتند چند روزی هم با باشگاه ترکیه‌ای تمرین کردند بنابراین وقتی می‌خواستند به ایران برگردند باید رسما قراردادشان را فسخ می‌کردند نه این که بدون هیچ کاری قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و به تهران بیایند. من فکر می‌کنم در آن زمان مهدی طارمی از مشاوران خوبی بهره نبرد و الان هم چوب همان اتفاقات را می‌خورد.

او درباره اظهارات طاهری در گذشته که عنوان می‌کرد خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند، گفت: نمی‌دانم چرا در آن زمان این صحبت‌ها مطرح می‌شد اما جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است. الان هم باید باشگاه به دنبال راه چاره باشد. باید یک نماینده را انتخاب کند تا به فیفا برود و این موضوع پیگیری شود البته بهتر است خود آقای طاهری راسا این موضوع را پیگیری کنند. ما هم از اتفاقات به وجود آمده واقعا ناراحتیم.

درخشان درباره این که مدیریت باشگاه پرسپولیس چقدر در این اتفاق نقش دارد؟ گفت: بالاخره این موضوع در دوره مدیریت آقای طاهری رخ داده است و باید هم خودشان مساله را پیگیری و حل کنند. ما امیدواریم هر چه زودتر این مساله حل شود تا پرسپولیس با مشکلی مواجه نباشد.