تکاپوی سرخپوشان پایتخت برای تمدید قرارداد بازیکنان

سرخپوشان پایتخت به علت تحریک طارمی برای بازگشت به این تیم با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدند.

به هر حال پرسپولیس برخلاف فصل گذشته با کمبود بازیکن روبه‌رو نیست و حتی روی نیمکت هم بازیکنان خوبی وجود دارند که می‌توانند به این تیم کمک کنند. از این رو، شاید محرومیت از  پنجره نقل‌ و انتقالات آن‌قدرها که به نظر می‌رسد برای پرسپولیس تهدیدکننده نباشد. تا زمانی که پرسپولیس بتواند تیم فعلی‌اش را حفظ کند به احتمال زیاد با مشکل جدی‌ای روبه‌رو نخواهد شد. مصدومیت‌، محرومیت و جدایی بازیکنان از باشگاه در شرایط دشواری که پرسپولیس اکنون در آن قرار گرفته بیشتر از هر زمانی می‌تواند قرمزها را با مشکل روبه‌رو کند.

اغلب قراردادهای بازیکنان پرسپولیس بیشتر از پایان فصل اعتبار دارند اما قرارداد چند بازیکن مهم پرسپولیس این فصل به پایان می‌رسد و مدیران پرسپولیس از اکنون باید به فکر تمدید قراردادهای آنها باشند چرا که پرسپولیس می‌تواند از بازیکنان فعلی‌اش در فصل بعدی هم استفاده کند.

مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، وحید امیری، بوژیدار رادوشویچ، محسن مسلمان و صادق محرمی فقط تا آخر این فصل با پرسپولیس قرارداد دارند. در بین این بازیکنان طارمی و کامیابی‌نیا پیش از این هم تمایل‌شان را به جدایی و پیوستن به تیم‌های غیرایرانی نشان داده‌اند. برای طارمی به خصوص جام جهانی هم در پیش است و او ممکن است بعد از این جام با پیشنهادهای اروپایی روبه‌رو شود. بعید است که خود طارمی، با شرایطی که برای تیم محبوب پایتخت ایجاد کرده پیش از پایان محرومیت از پرسپولیس جدا شود و خود را در برابر طرفداران این تیم قرار دهد. بقیه بازیکنان اما شرایط مشابه او ندارند و ممکن است با پیشنهادهای بهتری مواجه شوند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید قرارداد بازیکنانی که پایان فصل تمام می شود را تمدید کنند تا برای فصل آینده با کمبود بازیکن مواجه نشود.