تکل از پشت مهدی روی پای طارمی

مهاجم جنوبی پرسپولیس با حکمی که این روزها گریبانش را گرفته با دردسر بزرگی همراه شده و رویاهای بزرگی را از دسترس خارج می‌بیند. مهمترین مساله در خصوص این بازیکن این است که در این روزها البته بتواند جریمه مالی در نظر گرفته شده را پرداخت کند. مساله‌ای که دور از دسترس او به نظر می‌رسد. طارمی چهامین فصل حضورش در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد و در تمام این سال‌ها اگر تمام دریافتی خود را نیز ذخیره کرده باشد به چنین مبلغی نزدیک نشده است.

با این حال موضوع دوم در خصوص این محرومیت و جریمه به دستاوردهای خارج از دستان او مربوط می‌شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هت تریک در آقای گلی

مهدی طارمی دو فصل پیاپی عنوان آقای گلی را در فوتبال ایران به دست آورده و اکنون نیز با 4 گل زده در هفته‌های ابتدایی در کنار دیگر مدعیان در صدر جدول قرار داشت و می‌توانست با سه عنوان آقای گلی به مردی بی بدیل و دست نیافتنی در فوتبال ایران تبدیل شود. رویایی که با دوری چهار ماهه او اکنون نقش بر آب شده است.

آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در خوشبینانه ترین حالت می‌توانست چهار دیدار دیگر در لیگ قهرمانان پشت سر بگذارد و بدبینانه ترین حالت آن دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال عربستان در نیمه نهایی محسوب می‌شود. طارمی اکنون با 7 گل زده در کورس برای رسیدن به عنوان آقای گلی آسیا بود و مهمترین چهره در این تیم برای پرسپولیس محسوب می‌شود که می‌توانست عنوانی جالب توجه به خود اختصاص دهد. او اکنون به طور قطع دیدار رفت را از دست داد و بعید است برای بازی برگشت نیز بتواند با حکمی که کمیته وضعیت بازیکنان روی آن مهر قطعیت زده، به ترکیب بازگردد.

مرد سال آسیا هم پرید؟

مهدی طارمی با درخششی جالب توجه در ترکیب تیم ملی و پرسپولیس در دیدارهای بین المللی به بازیکنی که کنفدراسیون آسیا او را زیر نظر گرفته تبدیل شده بود. کسب چند عنوان برترین بازیکن زمین و نمرات مناسب در کنار ثبت 4 گل ملی در سال 2017 در مسیر انتخابی جام جهانی و 6 گل در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا او اکنون شانس بزرگی برای کسب عنوان مرد آسیا داشته باشد و این مساله هم اکنون از دست او خارج به نظر می‌رسد.

دور شدن از ترکیب اصلی تیم ملی

مهدی طارمی تنها نقطه مشترک اعتماد سرمربیان دو تیم پرسپولیس و تیم ملی محسوب می‌شد. بازیکنی که میان ستارگان هجومی تیم ملی توانسته بود جایگاه ثابتی در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش به خود اختصاص دهد. او البته اکنون با دوری چهار ماهه از فوتبال در آستانه سال منتهی به جام جهانی حداقل شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را از خود دور می‌بیند.