پیشنهاد آخر استقلال به فاتح تریم

استقلالی ها از طریق واسطه هایشان با فاتح تریم در حال مذاکره هستند.

 باشگاه استقلال از طریق واسطه هایش در استانبول، در حال مذاکره با مدیر برنامه های فاتح تریم سرمربی بزرگ و ترک تبار است.

مذاکرات فعلا ادامه دارد و قرار است  همه چیز نهایی شود. نماینده باشگاه استقلال همه موارد مدنظر فاتح تریم را پذیرفته اما مبلغ قرارداد هنوز چالش بین استقلال و فاتح تریم است.

نکته جالب این است که فاتح تریم تمایل زیادی برای سرمربیگری استقلال اما با شرایط خودش دارد. او برای دو سال ۵ میلیون دلار می خواهد. تریم قرار است در صورت پذیرش سرمربیگری استقلال، تنها یک دستیار به ایران بیاورد.

در واقع تریم در دو سالی که می خواهد با استقلال کار کند، هر سال ده میلیارد تومان می خواهد. پیشنهاد فاتح باعث شده که مدیران استقلال طی امروز و فردا جلسات اضطراری داشته باشند و تصمیم بگیرند که آیا می توانند هزینه های تریم را متحمل شوند یا نه.

واسطه ایرانی تنها با مدیربرنامه تریم صحبت کرده و البته دقایقی کوتاه فاتح را در فرودگاه استانبول دیده است. تریم چند روز پیش به فرانسه رفته بود و قرار است امشب به ترکیه برگردد و فردا با نماینده باشگاه استقلال و واسطه ایرانی ملاقات کند.

مدیربرنامه های فاتح تریم، ۱۷ سال است که با تریم کار می کند و در این چند روز با واسطه ایرانی جلسات زیادی را برگزار کرده است.

در هر صورت به نظر می رسد همه چیز مشخص خواهد شد. اینکه استقلال پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی فاتح تریم را بپذیرد یا اینکه به دنبال گزینه های دیگری باشد.