علی کریمی: شرایط مهیا نباشد می‌روم!

علی کریمی درباره شرایط نفت طلاییه اظهار داشت: ما از روزی که به نفت برگشتیم کارمان را طبق برنامه انجام داده‌ایم و از روز اول هم می‌دانستیم که به دلیل کامل بودن لیست بازیکنان بزرگسال نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم اما همان موقع قرارمان این بود که امکانات سخت‌افزاری و یکسری نیازهای اولیه را برای تیم و تمرین تیم مهیا کنند اما متأسفانه هنوز آنچه مد نظر کادر فنی برای تمرین بوده فراهم نشده است.

وی افزود: البته ما طی روزهای گذشته در این رابطه با مسئولان باشگاه به دفعات صحبت کرده‌ایم و اکنون هم امیدواریم هرچه سریعتر شرایط بهبود پیدا کند. در حال حاضر تغییرات در نفت تهران فقط در حد نام مالک بوده است درحالیکه وقتی تغییری صورت می‌گیرد باید به تبع آن خیلی مسائل دیگر تغییر کند در غیر این صورت هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

کریمی ادامه داد: ما به این مجموعه اطمینان کرده‌ایم و حاضر شدیم برگردیم در حالیکه بعد از جدایی اولمان هیچ حرفی نزدیم و پیگیر مسائل زندگی خودمان بودیم. از همان روز اول تمام حرف‌هایمان را زدیم و تنها جوابی که می‌شنیدیم پاسخ مثبت و قول مساعد برای همکاری بود.

وی تصریح کرد: شما می‌توانید از مالک باشگاه این سوال را کنید، به هر حال من تا آن روزی که مسئولیت تیم بر عهده‌ام باشد با تمام توان کارم را انجام می‌دهم با اینکه قرارداد خوب ۲ ساله‌ای با باشگاه دارم و می‌توانم نسبت به خیلی مسائل بی‌تفاوت باشم و فقط به مبلغ قراردادم فکر کنم اما هیچوقت به این شکل زندگی نکردم و اگر به نتیجه قطعی برسم که واقعاً شرایط مهیا نباشد می‌روم تا از شرایط فعلی‌ام در نفت سوء استفاده نشود.