مدیرعامل پرسپولیس خطاب به بازیکنان:  با تمام وجود برای قهرمانی در آسیا تلاش کنید

علی اکبر طاهری که صبح امروز دوشنبه بر سر میز صبحانه با بازیکنان سخن می‌گفت، خطاب به آنها اظهار داشت: در مرحله حساسی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌ایم. نیازی به گفتن نیست که هر مرحله‌ای از رقابت‌ها تفکر و سبک کاری خودش را طلب می‌کند. مهم است که با تفکری بالاتر از این سطح رقابت‌ها در مسابقه حاضر شوید. چیزی غیر از حضور در فینال آسیا نباید در اندیشه ما باشد. هر چند بازی به بازی پیش می‌رویم، ولی نباید یک لحظه هم این فکر که هدف ما قهرمانی در آسیا است و برای این، تمرین و تلاش کرده‌ایم از ذهن شما دور شود، چون شما و هواداران پرسپولیس لیاقت این را دارید.

وی ادامه داد: همگی باید تعهد کاری خودمان را بیشتر کنیم. نباید کاری کنیم که به تیم صدمه‌ای برسد. حضور تک تک شما برای تیم و ما ارزشمند است، ولی بود یا نبودن یکی، دو بازیکن نباید برای ما حس خطر و تردید ایجاد کند، چون از قبل برای چنین شرایطی آماده شده‌ایم.

طاهری تصریح کرد: باید تمام هم و غم ما این باشد که تیم ضربه نخورد و جلوی ضربات به آن را بگیریم. بی‌تردید ما با مهمترین بازی تا به اینجای کار روبرو هستیم. پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس را به عنوان قطب اول غرب آسیا مطرح می‌کند و باید با تمام وجود برای قهرمانی در آسیا تلاش کنیم.