رنگ پیراهن پرسپولیس و الهلال مشخص شد

بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، نشست هماهنگی پیش از بازی امروز با میزبانی الهلال و به ریاست «ارماک» از استرالیا به عنوان ناظر بازی و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل «روتانا پارک» ابوظبی محل اقامت تیم فوتبال الهلال عربستان برگزار شد.

از پرسپولیس محمود خوردبین، محمد ترکاشوند و پندار خمارلو به عنوان مدیر تیم، مدیر مسابقات و مدیر رسانه‌ای در جلسه حاضر شدند.

جلسه از ساعت 12:10 دقیقه آغاز شد. از اولین تصمیم‌ها، موضوع رنگ پیراهن بود که طبق معمول، پرسپولیس یک دست سرخپوش خواهد بود. دروازه‌بان یکپارچه سبز می‌پوشد و کاور نفرات نیمکت نشین مشکی خواهد بود.

داوران زرد می‌پوشند و الهلال هم پیراهن و جوراب آبی و شورت سفید به تن خواهند داشت. دروازه‌بان میزبان رنگ طوسی و نیمکت نشینیان الهلال هم کاور سبز به تن خواهند کرد. درهای ورزشگاه ساعت 18 به وقت محلی باز می‌شود.

پرسپولیس و الهلال به ترتیب ساعت هجده و پنج دقیقه و هجده هتل‌های محل اقامت خود را ترک می‌کنند و برای گرم کردن از ساعت 19:10 دقیقه وارد زمین می‌شوند و 30 دقیقه زمان خواهند داشت.

داوران برای اینکه زودتر در ورزشگاه حاضر باشند و شرایط را تحت کنترل بگیرند، از ساعت 17:30 دقیقه هتل را به قصد ورزشگاه ترک می‌کنند.