نقطه قوت پرسپولیس مقابل الهلال

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس، درمورد بازی حساس پرسپولیس مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد اما من اینجا باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنم و آن هم این است که در تیم پرسپولیس هرگز نبود یک بازیکن تاثیرگذار نبوده است. نمی خواهم بگویم عدم حضور طارمی هیچ تاثیری ندارد اما ما پرسپولیس ایران هستیم و ابزار شکست تیم الهلال عربستان را داریم و در این دیدار نقطه قوت پرسپولیس نیمکت قوی این تیم است و برانکو بخواهد، می تواند در هر زمانی از بازی یک بازیکن آماده را جایگزین هر بازیکنی کند.

وی در ادامه به مشکل پیش آمده برای مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس هم اشاره کرد و افزود: هم اکنون مصلحت باشگاه پرسپولیس در سکوت است و بهتر است اینگونه بگویم صعود در گرو سکوت است و هیاهو هیچ کمکی به تیم نمی کند و بالعکس باعث عدم تمرکز بازیکنان می شود.

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می کنم بچه ها در بازی حساس فردا مقابل الهلال باید بسیار باحوصله و باهوش فوتبال بازی کنند، پیش از این هم گفته ام و باز هم می گویم، این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کند.