نقش دلال ها در محرومیت آقای گل و پرسپولیس

بیژن ذوالفقار نسب درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی از سوی فیفا گفت: محرومیت بسیار سنگینی است که در برهه زمانی بسیار حساسی دامن پرسپولیس را گرفته است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: حدود ۱۰ سال است که در فوتبال ایران، افرادی امرار معاش می کنند که دلال هستند. قدرت بسیار زیادی هم پیدا کرده اند و هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند. همین ها باعث شدند مهدی طارمی به ترکیه برود. پس از آن هم عدم توانایی مدیران باشگاه پرسپولیس به مسائل حقوقی، سبب شد تا تصمیمات نادرست در حل پرونده‌شان اتخاذ کنند. رفتار غیرحرفه ای بازیکن و مدیریت باعث بروز چنین محرومیت هایی می شود.

وی تصریح کرد: مدیران فوتبالی متاسفانه اشراف کامل به مسائل حقوقی ندارند و مشورت های لازم را هم در این زمینه نمی گیرند. خلا تصمیم گیری در این زمینه باعث می شود تا برخی از دلال های فوتبالی با مجوز عجیب و غریبی که از فدراسیون فوتبال گرفته اند فعالیت های خودشان را رسمی کنند تا موانع قانونی هم نداشته باشند.

ذوالفقار نسب درباره بازی پرسپولیس و الهلال عربستان تصریح کرد: بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود. آنها در بازی با الاهلی عزبستان، تام انرژی خود را استفاده کردند و به همین خاطر م نتوانستند در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر نتیجه بگیرند. الهلال عربستان در چند سال خایر نشان داده است هدفی جز قهرمانی در آسیا ندارد و روی همین ریل کار می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کم کاری و غفلت مدیران پرسپولیس نبود محرومیتی ه سراغ این باشگاه و مهدی طارمی نمی آمد تا در اوج بازی های آسیایی اش از نبود بازیکن طراز اولی همچون طارمی محروم شوند. با این حال فکر می کنم گروه فنی پرسپولیس که شامل کاد فنی و بازیکنان می شود، شخصیت قهرمانی در آسیا را دارند و می توانند هواداران پرسپولیس را به این آرزو برسانند.