پرسپولیس فریب لیست فیفا را نمی‌خورد

فدراسیون بین المللی فوتبال لیست بازیکنان پرسپولیس برای بازی امشب مقابل الهلال عربستان را در حالی منتشر کرد که نام مهاجم و مدافع محروم سرخ ها به چشم می خورد.

این در حالی است که مهدی طارمی با محرومیت از سوی فیفا مواجه شده است و نمی تواند در چهار ماه آینده به میدان برود. همچنین محمد انصاری نیز به دلیل دریافت دومین کارت زرد در بازی قبلی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان از حضور در بازی امشب محروم است. پس از انتشار این لیست از سوی فیفا، شایعاتی در خصوص بازی کردن طارمی و انصاری منتشر شد.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: اسم کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و مهدی طارمی به دلیل محرومیت در لیست پرسپولیس قرار ندارد. لیست را نیز طبق قوانین کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، یک روز پیش از بازی به نماینده AFC دادیم.

وی درباره شایعه میزبانی پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان در مسقط عمان اظهار داشت: در خواست خود را برای میزبانی در دبی امارات دادیم اما هنوز جوابی ندادند. اگر امارات نشود گزینه دیگری جز مسقط عمان نداریم. هنوز پاسخ نهایی در این باره داده نشده است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ امشب دیدار رفت خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی مقابل الهلال عربستان برگزار می کند و بازی برگشت نیز ۲۵ مهرماه به میزبانی پرسپولیس در یکی از شهرهای دبی امارات یا مسقط عمان  برگزار خواهد شد.