بازیکنان الهلال بعد از پیروزی برابر پرسپولیس چه گفتند؟

بازیکنان تیم فوتبال الهلال از پیروزی که برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردند غرق در شادی هستند و آن را به هواداران خود تقدیم کردند.

الهلال عربستان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خیره کننده ظاهر شد و توانست با چهار گل تیم فوتبال پرسپولیس را در هم بکوبد و تقریبا کار سرخ پوشان ایرانی را در همین دیدار نخست تمام کند.

بازیکنان الهلال از این پیروزی که تیم‌شان به دست آورد غرق در شادی هستند و در صفحه های مجازی خود به این برد واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند.

علی الحبسی، سنگربان عمانی الهلال که در این دیدار بازی نکرد، نوشت: رئیس قاره یک گام بزرگ برای صعود به فینال برداشت. به اذن خداوند در مسقط جشن صعود می گیریم.

نواف العاید: این پیروزی را به هواداران الهلال تبریک می‌گویم. از هم تیمی‌های که بسیار خوب بازی کردند و از تماشاگران که به خوبی حمایت کردند تشکر می‌کنم.

محمد البریک: این پیروزی را به هواداران پر شور الهلال تبریک می‌گویم.

سلمان الفرج: از هواداران خود که به خوبی از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم  و این پیروزی هدیه ما به آنها. با اقتدار توانستیم به پیروزی برسیم.

یاسر القحطانی: هنوز صعود ما قطعی نشده است. شکر خداوند را به جای می آورم که توانستیم چنین پیروزی را به دست آوریم. به همه مردم عربستان این پیروزی را تبریک می‌گویم و از مردم امارات تشکر می‌کنیم.