تداوم حضور کریمی روی نیمکت نفت طلائیه

با توجه به تنش‌های اخیر حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه تهران با علی کریمی، سرمربی این تیم انتظار می‌رفت جادوگر فوتبال ایران از سمت خود استعفا دهد.

کریمی پس از جدایی حمید درخشان و روی کار آمدن مالک جدید باشگاه نفت با قراردادی ۲ ساله هدایت این تیم را برعهده گرفت، اما درحالی که انتظار می‌رفت پس از انتشار پیام‌های شخصی اش با جهانیان عطای ادامه کار در نفت طلائیه را به لقایش ببخشد این کار را انجام نداد و با انگیزه‌ای فراوان در تمرین روز گذشته تیمش شرکت کرد.

هر چند مبلغ قرارداد کریمی با نفت برای هر ۲ فصل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان شده است و برخی اعتقاد دارند او به دلیل دریافت کامل این مبلغ قصد استعفا کردن ندارد، اما باید گفت قرارداد سال اول سرمربی نفت طلاییه حدود یک میلیارد تومان است که البته آپشن‌هایی هم برای این قرارداد در نظر گرفته شده است.

از طرفی شنیده می‌شود درصورت تداوم حضور کریمی روی نیمکت نفت در لیگ هجدهم ۲۰ درصد به مبلغ قرارداد او اضافه می‌شود.

با این وجود دلیل کریمی برای استعفاء نکردن این نیست بلکه اصرار بازیکنان نفت نسبت به ادامه سرمربیگری جادوگر سبب شده تا کاپیتان سابق تیم ملی ایران فعلا برای استعفاء کردن مردد باشد، اما طبیعی است درصورتی که جهانیان نامه برکناری کریمی را صادر کند، او به دنبال دریافت مطالباتش از نفتی‌ها بیفتد.