سرمربی استقلال معرفی شد

وینفرد شفر سرمربی مطرح آلمانی دقایقی پیش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

در زیر می‌توانید کارنامه و بیوگرافی این سرمربی آلمانی را ببینید:

شفر آلمانی فوتبال حرفه‌ای‌اش را با تیم شهر خود به نام TuS Mayen شروع کرد و تا ۱۸ سالگی در این تیم بود. سپس در سال ۱۹۶۸ به تیم مونشن گلادباخ پیوست و همراه این تیم عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد. او همان سال به تیم آفنباخ پیوست و توانست با این تیم در جام حذفی نیز قهرمان شود.

وینفرد شفر بعد از بورسیا مونشن گلادباخ و آفنباخ به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ در این تیم بود. شفر آلمانی دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش را از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۵ در تیم اول خود بورسیا مونشن‌گلادباخ به پایان رساند.

شفر با پایان دوران فوتبالش در سال ۱۹۸۵ در تیم بورسیا مونشن گلادباخ، به‌عنوان سرمربی این تیم اولین تجربه را به دست آورد. او سپس سرمربی تیم‌هایی، چون کارلسروهه، اشتوتگارت، بورسیا تنیس برلین، تیم ملی کامرون (از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴) و تیم ملی نروژ و چند ماه در تیم آرژانتین به‌عنوان کمک مربی بود.

او سپس هدایت تیم باشگاهی الاهلی امارات (از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷)، العین (از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) و باشگاه باکو (از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱)، سپس تیم ملی فوتبال تایلند (از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳) و در نهایت از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۶ تیم ملی فوتبال جامائیکا را برعهده داشت.

قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۰۲ با تیم ملی فوتبال کامرون، نایب قهرمانی در رقابت‌های کونکاکاف در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی فوتبال جاماییکا از جمله افتخارات وینفرد شفر است.