بازیکنی که ادعای 200 بازی در لیگ برتر دارد

محمد ایرانپوریان درباره شرایط تیمش بعد از برد مقابل گسترش فولاد عنوان کرد: واقعا با شرایطی که تیم ما دارد، هر بردی که کسب می کنیم، هزاران بار جای خوشحالی دارد. ما در دیدارهای گذشته چندین بازیکن اصلی خود را نداشتیم و به همین خاطر جوان ترین ترکیب ممکن در زمین بازی کردند. اگر دقت کرده باشید من و مهدی کیانی تنها بازیکنان بالای 25 سال تراکتورسازی بودیم و همین مساله کارمان را سخت می کند. با این حال خوشحالم که جوانان کم کم در ترکیب تیم جا می افتند و ما نیز سعی داریم به آنها کمک کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی درباره اینکه گفته می شود بازی با گسترش فولاد دویستمین مسابقه ای است که در لیگ برتر به میدان رفته، تاکید کرد: من آمار دقیقی در این خصوص ندارم اما قطعا بیشتر از 200 بازی برای تیم های مختلف در لیگ برتر انجام دادم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به دعوت نشدنش به تیم ملی خاطرنشان کرد: من همیشه گفته ام که تلاشم را برای رسیدن به تیم ملی انجام داده ام، اما به هر حال نظر سرمربی تیم ملی این است و من هم احترام می گذارم. من همه کار کرده ام تا نظر کی روش را جلب کنم و الان هم دلخوری وجود ندارد. قطعا دوست دارم پیراهن تیم کشورم را بپوشم اما باید کی روش در این باره نظر بدهد. با این حال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی بهترین نتایج را کسب کند.

ایرانپوریان در پایان افزود: امیدوار هستم طی روزهای آینده بازیکنان مصدوم به شرایط خوب برسند و به ترکیب تیم برگردند. بازگشت نفرات اصلی به ترکیب می تواند به سود تراکتورسازی باشد و قطعا در آینده شرایط بهتری رقم خواهد خورد. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را سپری و هواداران را خوشحال کنیم.