درخشان  دوباره  به نفت بازگشت/عکس

نفت تهران در روزهای پایانی پنجره تابستانی و در حالی که مالکیت این تیم در اختیار شرکت بهنام پیش رو قرار داشت، علی کریمی را به عنوان سرمربی برگزید، اما یک روز پیش از دیدار این تیم در سوپرکاپ برابر پرسپولیس و در کمال شگفتی حمید درخشان جایگزین کریمی شد.

نفتی ها با حضور حمید درخشان فصل را با پیروزی برابر سپیدرود آغاز کردند، ولی در ادامه انتقال مالکیت باشگاه باعث شد تا بار دیگر کریمی به تیم بازگردد؛ بازگشتی که اینبار هم زیاد طول نکشید و جالب اینکه بار دیگر حمید درخشان بود که جایگزین ستاره سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس شد.

بازیکنان نفت روز گذشته به همراه علی کریمی به محل تمرین خود در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر رفتند، اما مدیران باشگاه اجازه ورود به آنها را ندادند تا مربیان نفت به صورت دسته جمعی از مالک باشگاه شکایت کنند و دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشوند.

حمید درخشان هم که در روزهای اخیر یکی از چهره های جنجالی و خبرساز فوتبال ایران بوده است، امروز در تمرینات نفت حاضر شد و پیش از ورود بازیکنان به زمین برای از سرگیری تمرینات برای دقایقی با آنها گفتگو کرد؛ بازیکنانی که طی هفته های اخیر به شنیدن خبرهای عجیب و تصمیم های نادر عادت کرده اند.