شفر رحمتی را می خواهد، جباری را نه!

حدود دو هفته پیش بود که باشگاه استقلال در حالی که هنوز علیرضا منصوریان سرمربی این تیم بود، در تصمیمی غیرمنتظره، دو نفر از باسابقه‌ترین بازیکنان خود یعنی مهدی رحمتی و مجتبی جباری را از جمع آبی‌پوشان کنار گذاشت.

پس از استعفای منصوریان و روی کار آمدن وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید استقلال، شایعه بازگشت جباری و رحمتی به جمع آبی‌پوشان بیش از پیش قوت گرفت، هرچند این مربی آلمانی روز گذشته (سه‌شنبه) در اولین نشست خبری خود در ایران در محل باشگاه استقلال درباره کنار گذاشته شدن این دو بازیکن باتجربه استقلال گفت: «در مورد بازیکنان نظری ندارم چون تازه آمده‌ام و باید بدانم شرایط چگونه است».

شنیده‌ها اما حاکی از آن است که شفر نظر مثبتی روی مهدی رحمتی دارد، اما در مورد جباری نه! با این اوصاف شانس بازگشت این دروازه‌بان 34 ساله به ترکیب استقلال زیاد است.

در مورد جباری از آنجایی که قرارداد وی با استقلال بازی به بازی است و بر اساس تعداد بازی‌ انجام داده برای استقلال دستمزد می‌گیرد، استقلال از کنار گذاشتن او ضرر نخواهد کرد.

به این ترتیب مهدی رحمتی به استقلال برمی‌گردد و مجتبی جباری هم از این تیم جدا می‌شود، جدایی که شاید به خداحافظی از فوتبال منجر شود.