غیبت ادامه‌دار ستاره‌های تراکتور در لیگ برتر

تیم تراکتورسازی در حالی تمرینات خود را پیگیری می کند که تعداد زیادی بازیکنان کلیدی و باتجربه اش آسیب دیده هستند و شرایط سختی را می گذرانند.


محمد ابراهیمی، محمد نوری، شهرام گودرزی و سینا عشوری 4 بازیکن مصدوم تراکتور بودند که در بازی با گسترش فولاد مهدی شریفی و فرزاد حاتمی نیز به این جمع اضافه شدند تا کار برای یحیی گل محمدی سخت تر شود.


از این رو با تلاش های کادر پزشکی تراکتورسازی محمد نوری، مهدی شریفی و سینا عشوری به تمرینات برگشته اند. فرزاد حاتمی نیز مشغول فیزیوتراپی است و طی یکی، دو روز آینده به تمرینات بر می گردد.


در این باره مهدی شریفی با گارد ویژه بینی در تمرینات حاضر می شود و قرار است با همین گارد در مسابقات نیز حضور پیدا کند. از سوی دیگر محمد نوری و فرزاد حاتمی نیز با بهبودی نسبی می توانند مقابل پارس جنوبی جم بازی کنند. سینا عشوری نیز از نظر بدنی عقب است، اما شاید چند دقیقه بتواند در بازی هفته نهم به میدان برود.


در این بین محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی دو بازیکنی هستند که همچنان در ترکیب تراکتورسازی غایب خواهند بود و شاید از هفته های بعد به ترکیب برگردند.


دوری ستاره های باتجربه تراکتورسازی بدشانسی بزرگ یحیی در روزهایی محسوب می شود که با کمبود بازیکن مواجه است و مجبور شده از بازیکنان بسیار جوان در ترکیب استفاده کند.


با این وجود در بازی با پارس جم هم شاهد این خواهیم بود که گل محمدی دوباره از نفرات جوان پرتعداد در ترکیب تراکتور بهره بگیرد.