افتخاری و توفیقی میلیاردها تومان پول گرفتند که وضع استقلال گل و بلبل شود

صحبت های رضا افتخاری مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال در مورد ورود کمیسیون اصل نود مجلس به پرونده مالی باشگاه طی ده سال گذشته ، در فضای رسانه ای بازتاب زیادی داشته.

افتخاری امروزصبح اعلام کرد که ورود کمیسیون اصل نود به پرونده های مالی باشگاه استقلال طی ده سال گذشته ، اقدام بسیار مفیدی است و کمک می کند تا مردم بفهمند که چه کسامی در گذشته چه بلایی بر سر این تیم آورده اند.

با توجه به اینکه مشخص بود افتخاری دارد آدرس مدیران قبلی را می دهد ، با علی فتح اله زاده مدیرعامل اسبق استقلال در این مورد همکلام شدیم.

علی فتح اله زاده اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد پاسخ دادن به این صحبت ها را ندارد اما از ورود کمیسیون اصل نود به پرونده های مالی ده سال گذشته استقلال بسیار استقبال می کند.

او تاکید کرد : اینکه کمیسیون اصل نود مجلس محترم شورای اسلامی وارد پرونده های مالی این سال ها شود اتفاق بسیار پسندیده ای است چرا که سبب می شود تفاوت آدم هایی که خادم بوده اند و زحمت کشیده اند با آدم هایی که خیانت کردند ، مشخص شود. من بسیار از این کار استقبال می کنم و هیچ مشکلی برای حضور در این کمیسیون ندارم.قطعا با دست پر و با همان مدارکی به این کمیسیون می روم که سالهاست در رسانه ها نیز بیانشان کرده ام.

فتح اله زاده در پایان صحبت های کوتاه خود اعلام کرد : خیلی ها از من می خواهند در مورد وضعیت استقلال مخصوصا کادرفنی صحبت کنم و من امتناع می کنم. آقای افتخاری و توفیقی میلیاردها تومان پول گرفتند که وضع استقلال گل و بلبل شود و الان هم که وضع آنقدر گل و بلبلی است که اصلا نیازی نیست من در موردش حرفی بزنم!چه مشکلی مانده که بخواهیم در موردش حرف بزنیم.همه چیز عالی است!