تاج به محل اردوی ایران در آستانه دیدار با تیم ملی آلمان رفت

تاج خطاب به اعضای تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع نوجوانان شایسته ایرانی هستم. حضور شما در جام جهانی، که میدان بزرگ نمایش شایستگی بهترین هاست؛ اتفاق مبارک و خوبی است. توجه و سیاست‌گذاری فدراسیون فوتبال در این مدت بر این استوار بوده که امروز با افتخار شاهد حضور ۵ تیم ملی کشورمان در میدان‌های جهانی مختلف هستیم و این موضوع منحصر به فرد در سطح جهانی، قابل بررسی و تحلیل در ابعاد مختلف است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من بازی ایران مقابل گینه را دیدم. برای این پیروزی در گام نخست جام جهانی به شما خدا قوت می‌گویم. یقینا تا همین جا هم نشان داده‌اید فرزندان باغیرت، متعصب و دلاور کشورتان هستید و از این موضوع از شما سپاسگزاریم. امیدوارم در ادامه مسابقات هم شاهد بروز و ظهور توانمندی‌هایتان باشیم.

تاج افزود: به طور حتم دعای خیر ۸۰ میلیون ایرانی در کنار شماست و مردم عزیزمان هم نفس با شما به انتظار تماشای تداوم موفقیت‌هایتان هستند.

پیش از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان، سرمربی تیم ایران ضمن تقدیر از حضور وی در هند تاکید کرد: باعث افتخار است که رئیس فدراسیون به رغم فشردگی برنامه‌های جاری، در کنار ما در هند حضور دارند و این موضوع به طور حتم باعث انگیزه صدچندان اعضای تیم فوتبال نوجوانان در ادامه رقابت‌های جام جهانی می‌شود.