قرارداد سه ساله باگلر مقصر/ آیا فقط رحمتی مشکل ساز است؟

رحمتی باز هم برگشت تا این دومین بازگشت وی باشد زیرا وی یک بار دیگر هم در جریان بازی ها توسط منصوریان اخراج شد و پس از چند روز بازگشت تا تیم وارد حاشیه جدیدی نشود.

اما این در حالی است که این گلر همواره مقصر شناخته شده تا جاییکه در حال حاضر برخی هواداران تیم نیز که اعتقاد زیادی به وی داشتند حالا رحمتی را در بیشتر حواشی تیم مقصر می دانند اما آیا واقعا این طور است؟

گفته می شد این دروازه بان در کار مربی دخالت دارد و یا در ترکیب و جذب بازیکنان دست دارد که اگر این چنین بوده این رحمتی است که مقصر است؟

منصوریان اعلام کرده در استقلال همه را حلال می کند جز رحمتی و این گفته سرمربی سابق قابل توجه است زیرا خود منصوریان در ابتدای فصل خواستار بررسی شرایط تیم توسط این بازیکن شد و اینکه وی باید دست راستش در تیم باشد و در غیابش بازیکنان را کنترل کند و حالا این اتفاق عجیب است!

نکته دیگر حضور رحمتی در نقل و انتقالات است که گفته می شد وی در جذب بازیکنان دخالت دارد و نکته قابل توجه در این موضوع این است که مدیران تیمها بی کفایتند که بازیکن در جذب بازیکن دخالت می کند و به نوعی حرفشان برو نیست که یک بازیکن مطرح تیم باید واسطه حضور ستاره ها در یک باشگاه بزرگ مثل استقلال باشد و این ضعف باشگاه است نه این بازیکن.

و حالا صحبت از این است که دیگر قهرهای گلر یک استقلال کسی را ناراحت و آزرده نمی کند زیرا حرف و حدیثها هواداران را نیز از وی دلزده کرده و رحمتی دیگر گلر اول تیم نیست تا جاییکه حسینی نیز با چند بازی خود را رقیب رحمتی می داند اتفاقی که اصلا خوب نیست!

البته در تمام این اتفاقات رحمتی نیز مقصر است زیرا وی نیز با اقداماتی همه چیز را به ضرر خود رقم زد اما امثال مدیران تیم و حتی سرمربی استقلال نیز در این اتفاقات مقصر بودند و چه بسا که بسیار نیز مقصر بودند زیرا از طرفی کاپیتان تیم را نزد هواداران بی اعتماد کردند و از طرفی تیم را بر هم زده و حواشی بسیاری را ایجاد کردند.

و حالا قرارداد رحمتی با استقلال سه ساله است و مشخص نیست که چرا مدیران چنین قراردادی را امضا کردند زیرا اگر بازیکنی در همه مقاطع حاشیه ساز است و همگی نیز به این موضوع اشراف دارند چرا با وی قرارداد سه ساله امضا کردند؟

مدیران استقلال اعلام کردند قرارداد رحمتی سه ساله است و ناچاریم وی را برگردانیم ، این جملات بسیار خنده دار است و در نهایت به این نکته می رسیم که ضعف مدیریتی در استقلال بیداد می کند زیرا همین مدران و همان کادر سابق تمام این تصمیمات را اتخاذ کردند و ضعف خود را گردن بقیه می اندازند، زیرا بازیکن در کنار مدیر قوی نمی تواند مشکلی ایجاد کند و رحمتی نیز گرفتار این داستان در استقلال شده است!