گزینه هدایت تیم بودم ولی مسئولان نظرشان عوض شد

فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال پیکان مقابل گسترش فولاد، اظهار داشت: مجید جلالی سال گذشته در پیکان حضور داشت و توانست امسال هم تیمش را تقویت کند. ما هم در قعر جدول هستیم و مشکلات خاص خودمان را داریم. ما برای بازی فردا 12، 13 مصدوم داریم. بازیکنانی مانند آندرانیک تیموریان، مهرداد قنبری و میلاد فخرالدینی که جزو بازیکنان تأثیرگذارمان به حساب می‌آیند، در دیدار فردا نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

وی ادامه داد: ما نقاط ضعف پیکان را هم آنالیز کردیم و امیدواریم بازی خوبی مقابل این تیم ارائه کنیم. در تعطیلات لیگ خوب تمرین کردیم و در یک دیدار حذفی هم که به منزله دیدار دوستانه بود به میدان رفتیم که توانستیم تیم خوب نفت مسجدسلیمان را که صدرنشین لیگ دسته اول هم هست، شکست دهیم. شرایط ما به گونه‌ای است که در این هفته‌ها حتماً باید نتیجه بگیریم که تا نیم‌فصل خودمان را به اواسط جدول برسانیم و در نیم فصل هم شرایط تیم را بهتر کنیم.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که از او در مورد نتایج ضعیف گسترش فولاد در هشت هفته ابتدایی پرسید، گفت: اصل مشکل را باید کادر فنی گذشته بگوید. چیزی که مشخص است این است که گسترش فولاد بدنسازی نداشته و تیم 15، 14 مصدوم داده است. میلاد فخرالدینی رباط پاره کرده و بقیه بچه‌ها هم آسیب‌دیده هستند. بستن تیم هم با نظر لوکا بوناچیچ بوده است.

فلاحت‌زاده تاکید کرد: نظر لوکا این بود که تیم جوان بسته شود، به همین خاطر ما جوانان خیلی خوبی در اختیار داریم اما لیگ برتر جایی نیست که شما از بازیکنان خیلی جوان استفاده کنید. لیگ برتر جایی نیست که شما بخواهید بازیکنان جوان را امتحان کنید و از‌ آنها تست بگیرید. بازیکنان باتجربه‌ای که هم داشتیم، مصدوم هستند. یک نکته جالب هم به شما می‌گویم. هفته گذشته ما یک جلسه بازیکنان را به سالن وزنه بردیم و آنها به ما اعلام کردند که نه در هشت هفته گذشته و نه پیش از آغاز لیگ برتر حتی یک جلسه بدنسازی هم نداشتند! این موارد به تیم آسیب زده و نتیجه‌اش هم این شده است که ما در هفته هشتم به اندازه یک تیم مصدوم داریم.

وی در مورد حضورش در بین گزینه‌های هدایت تیم فوتبال امید و دلیل نرفتنش به این تیم گفت: من جزو گزینه‌ها بودم و حتی از من برنامه هم خواستند اما همان زمان که برنامه هم دادیم نظر مسئولان عوض شد و من را نخواستند.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به بازیکنان جوانی که گسترش فولاد در اختیار دارد، گفت: ما برای دیدار فردا خیلی از نفرات اصلی‌مان را نداریم اما جوانان خوب و باانگیزه‌ای در ترکیب گسترش فولاد حضور دارند که باید خودشان را نشان بدهند. پیکان تیم خوبی است اما فردا هدف اصلی‌مان گل نخوردن است. ما پیکان را آنالیز کردیم و خیلی از بازی‌های اخیر این تیم را دیدیم و همچنین با توجه به شناختی که از تفکرات مجید جلالی و بازیکنانش داریم ترکیب تیم‌مان را می‌چینیم. علی‌رغم اینکه در قعر جدول هستیم مطمئن هستیم تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم داشت.