امیدواری بازیکن تراکتور به دعوت شدن به تیم ملی

محمد ایرانپوریان درباره تساوی دیروز تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی، گلی که به ثمر رساند، درگیری در رختکن و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

می توانستیم پارس جنوبی را ببریم

ما با تیم صدرنشین لیگ بازی داشتیم و طبیعی بود کارمان سخت باشد. از این رو چند بازیکن اصلی مان را بازهم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. با این حال بد کار نکردیم، روی یک اشتباه گل خوردیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. متاسفانه در روزی که می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، به هدفمان نرسیدیم و شرمنده هواداران شدیم.

عصبانیتم از مدافع جوان تیم موضوع خاصی نبود

روی صحنه گل پارس جنوبی من با قصد دفع توپ وارد شدم و ضربه ام را هم زدم که بازیکنان جوان مان اشتباه کرد. به هر حال تیم ما جوان است و این مسائل پیش می آید. عصبانیت من هم یک موضوع طبیعی در فوتبال بود. نمی شود گفت چرا عصبانی شدی. به هر حال وقتی گل می خوری، همه ناراحت می شوند. مشکلی وجود ندارد و ما باید کمک کنیم تا بازیکنان جوان روز به روز پیشرفت کنند.

مهم نیست چه کسی گل بزند

خوشحالم که توانسته ام برای تراکتورسازی مفید باشم. من در زمین همه کار می کنم تا تیمم موفق باشد و واقعا فرقی نمی کند چه کسی گل بزند یا پاس گل بدهد. مهم موفقیت تراکتورسازی است. دیروز هم وقتی توپ را گرفتم، سعی کردم بهترین عملکرد را انجام دهم که خوشبختانه تلاشم موثر واقع شد و گل زدم.

برای ملی پوش شدن ناامید نشدم

واقعیت این است که هرگز از تیم ملی ناامید نمی شوم. من تلاشم را می کنم اما در یکی، دو سال گذشته کی روش دعوتم نکرد. شاید می شد فرصتی به من داده شود اما به هرحال اعتراضی نیست و به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم. از این پس هم تلاشم را می کنم تا شاید بتوانم نظر کی روش را جلب کنم.

باید به آقا یحیی تبریک بگوییم

ما امسال شرایط بسیار سختی داریم. واقعا باید به یحیی گل محمدی تبریک گفت که با این بدشانسی ها و مشکلات تیمش را به بهترین شکل آماده می کند. او دستش بسیار بسته است و نمی تواند حتی تعویض های درست و حسابی داشته باشد. با این شرایط اما بیشترین زمان را برای جوان‌ها می گذارد و اینها ارزشمند است. قطعا شرایط ما روز به روز بهتر می شود و می توانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.

حرفی درباره موضوع کیانی و آغاسی ندارم

من دوست ندارم درباره موضوعی که میان کیانی و آغاسی پیش آمده صحبتی انجام دهم. این موضوع یک مساله درون خانوادگی است که همان موقع هم تمام شد و رفت. الان هم مشکلی در تیم وجود ندارد.

هواداران را خوشحال می کنیم

امسال تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. ما در جام حذفی شانس خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی داریم. در نیم فصل دوم نیز با تقویت تراکتورسازی می توانیم در لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم و انشاءالله هواداران را خوشحال می کنیم.