پیام مدیر عامل استقلال خطاب به هواداران

در پیام سیدرضا افتخاری آمده است: «استقلال در دیدار روز گذشته عملکرد قابل قبولی در حفظ توپ و کار تیمی داشت. بازیکنان در همه دقایق مسابقه از حریف خود برتر بودند و شانسی به رقیب ندادند.

البته تا زمانی که توپ وارد دروازه نشود، تیمی برنده نیست اما استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد و بدون تردید روز به روز بهتر می‌شود و اشکالات آن برطرف می‌گردد. همه ما می‌دانیم هرمربی که تیمی را تحویل می گیرد، به زمان احتیاج دارد تا تیمش را بشناسد و آماده کند. بنابراین وظیفه همه ما این است که به آقای شفر فرصت بدهیم و از او حمایت کنیم.

هواداران عزیز استقلال به خاطر دارند هرمربی خارجی که به ایران آمده، چندین سال طول کشیده تا نتیجه بگیرد. آقای شفر کارش را از صفر شروع کرده و برای رسیدن به بالای جدول باید کارهای زیادی انجام دهد.

مدیریت باشگاه استقلال نیز برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در همین راستا تیم استقلال برای انجام کارهای تاکتیکی خود از اواسط همین هفته در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را ادامه خواهد داد که امکانات و شرایط بسیار مطلوبی دارد.

هواداران عزیز می دانند بدون حمایت و پشتیبانی آنها، استقلال نمی‌تواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. آقای شفر و تک تک اعضای باشگاه با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش میکنند. هواداران استقلال باید به تیم محبوبشان کمک کنند و به بازیکنان اعتماد به نفس، شجاعت و انگیزه بدهند.

تلاش و کوشش کادر فنی، بازیکنان و باشگاه استقلال با حمایت هواداران تکمیل می گردد و می‌تواند استقلال را به مسیر پیشرفت و موفقیت برساند، هدفی که همه اعضای باشگاه برای رسیدن به آن ایمان کامل دارند.»