قائدى باید به بزرگترش احترام بگذارد/احضار قائدى به کمیته فنى باشگاه استقلال

 محمد نورى درباره کنار گذاشته شدن قائدى از تمرینات استقلال گفت: دلیل تمرین نکردن قائدى به مسائل انضباطى ربط پیدا مى کرد و فکر مى کنم شفر سرمربى تیم تصمیم درستى درباره این بازیکن گرفته است.

او ادامه داد: تیمى که انضباط نداشته باشد نمى تواند موفق باشد. قائدى مساله انضباطى داشت و به همین منظور شفر هم او را تنبیه کرد.

سخنگوى کمیته فنى باشگاه استقلال بیان کرد: این بازیکن جوان باید نظم را یاد بگیرد و امروز هم با توجه به اینکه قائدى بازیکن جوانى است درباره او با شفر صحبت کردیم و سرمربى تیم هم مهربانانه اعلام کرد که، چون او بازیکن جوانى است به همین دلیل نمى خواهم خراب شود.

نورى افزود: فکر مى کنم، چون هواداران قائدى را تشویق مى کنند او هم این فکر به ذهنش مى رسد که همه چیز برایش تمام شده در صورتى که این بازیکن جوان باید بداند تازه کارش شروع شده است.

او ادامه داد: قائدى اول راه است و باید تصمیم خوب بگیرد و از طرفى به بزرگترها احترام بگذارد و سعى کند مسائل انضباطى را به خوبى یاد بگیرد. من هم با نظر شفر موافقم و قرار شد این بازیکن به کمیته فنى بیاید تا در نهایت با او صحبت و نصیحتش کنیم تا از این پس شرایط استقلال را درک کند. به هر ترتیب، چون قائدى بازیکن جوانى است، علاقمند نیستیم سرنوشت او همانند دیگر بازیکنان شود. همچنین او باید توجیه شود که اول راه است و در تیمى بزرگ حضور دارد.