کاپیتان های استقلال باید قائدی را مدیریت کنند

شاهرخ بیانی در خصوص رفتار غیرحرفه‌ای مهدی قائدی در تمرین روز شنبه آبی‌پوشان گفت: متأسفانه شنیدم که قائدی پیراهن خود را بر زمین زده است. شاید او هنوز نمی‌دانم که به چه تیمی آمده است و این پیراهن را چه کسانی بر تن کرده‌اند؛ البته او جوان و کم‌تجربه است و به اعتقاد من، بزرگان باشگاه و کاپیتان‌های تیم باید او را مدیریت کرده و آگاه کنند که در چه تیمی بازی می‌کند.

وی تأکید کرد: کادر فنی باید تصمیم درستی در خصوص قائدی بگیرد تا هم او تنبیه شود و هم به بیراهه نرود.

پیشکسوت استقلال در خصوص دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان اظهار داشت: به اعتقاد من بازی خوبی بود و آبی‌پوشان توانستند نمایش نسبتاً خوبی از خود ارائه کنند. البته باید بپذیریم این تیم با شرایط روحی که از گذشته برایش باقی مانده، هنوز از آن وضعیت به طور کامل خارج نشده و احتیاج به زمان دارد تا بتواند از لحاظ روحی و روانی به شرایط مطلوب برگردد.

وی ادامه داد: شاید نکته‌ای که قابل توجه بود، بازی زمینی آبی‌پوشان بود که کمتر چنین چیزی را در گذشته شاهد بودیم. البته فوتبال کشور ما همیشه به دنبال ارسال‌های بلند بوده و این سبک بازی برای بازیکنان جا نیفتاده، اما اگر این روند ادامه پیدا کند، مطمئناً بازی‌های بهتری را از استقلال شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد فولاد خوزستان هم گفت: احترام خاصی برای فوتبال جنوب کشور قائلم چون بازیکنان بزرگی به فوتبال ملی کشورمان داده اما باید بپذیریم فولاد برابر استقلال بیشتر به دفاع کردن پرداخت که شاید یکی از علت‌های آن عدم شناخت پورموسوی از تفکرات مربی جدید آبی‌پوشان بود.

بیانی در خصوص عملکرد وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال یادآو شد: شفر مربی بزرگی است و به نظم و انضباط اهمیت خاصی می‌دهد. باید به او فرصت دهیم تا بتواند کارهای تاکتیکی خود را رفته‌رفته به بازیکنان القا کند و بازیکنان با دانش فنی او آشنا و هماهنگ شوند.

وی افزود: نمی‌توان از یک مربی که تنها یک هفته تیم را تحویل گرفته است، انتظار معجزه داشته باشیم، او کار سختی در پیش دارد، روز جمعه باید در جام حذفی برابر نساجی قائمشهر قرار بگیرد و کمتر از دو هفته باید به مصاف حریف سنتی استقلال رفته و می‌دانیم شرایط برای او در این روزها بسیار سخت است.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در این روزهای حساس، استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد. تماشاگران باید شرایط را درک کنند و فقط و فقط از تیم حمایت کنند و اسیر دست حاشیه‌سازان نشوند و مطمئن باشند که استقلال با کمک آنها به آرامش و موفقیت خواهد رسید.