پیش بینی پروین درباره نتیجه بازی پرسپولیس و الهلال

علی پروین گفت: پرسپولیس با شکست استقلال خوزستان به روحیه ای که لازم داشت رسید و این برد خیلی می تواند به شاگردان برانکو در بازی با الهلال کمک کند. پیش از بازی با استقلال خوزستان با دو بازیکن پرسپولیس صحبت کردم و آنها انگیزه نداشتند اما خداراشکر با این برد امیدمان برای بازی برگشت بیشتر شده است.

وی افزود: بازی خیلی سختی با الهلال داریم و بعید می دانم پرسپولیس موفق شود که 4 گل به این تیم بزند اما زمین گرد است و ممکن است سرخپوشان مثل بارسلونا شگفتی ساز شوند و الهلال را شکست دهند.من امیدوارم اگر هم به مرحله بعد صعود نمی کردیم با انجام یک بازی آبرومندانه حریف را شکست دهیم تا دل هواداران شاد شود.

پروین ادامه داد: درجریان صحبت های برانکو و طاهری نیستم . برانکو در دو سال اخیر نتایج بدی نگرفته و بهتر است قراردادش را تمدید کند.به هرحال شاید او می خواهد مبلغ قراردادش را افزایش دهد و باید دید باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: تماشاچی ها یکسال انتظار می کشند تا دربی را تماشا کنند و امیدوارم در این بازی هردو تیم با رعایت اخلاق و جوانمردانه به میدان بروند و شاهد بازی خوب و بدون حاشیه ای باشیم.

وی تاکید کرد: قبلا هم گفته بودم شفر نیاز به زمان دارد و او حداقل باید 4 ماه در استقلال فعالیت کند تا با بازیکنان آشنا شود. این مربی در دربی و بازی های پیش رو کار سختی در پیش دارد و باید دید وی در ادامه چه تاکتیکی به کار می گیرد. البته آبی پوشان در بازی با فولاد هم موقعیت نداشتند و نمی دانم شفر با چه فکری در سیستم خود از یک مهاجم مقابل استفاده کرد.

پروین با اشاره به انتشار فیلم و عکس از بازیکنان پرسپولیس هنگام استفاده از قلیان تصریح کرد: عیبی ندارد یک بازیکن در هفته یا ماه یک بار قلیان بکشد.البته ورزشکاران باید تمرکزشان روی ورزش باشد و نباید به سراغ دود بروند اما زمانی که به قلیان علاقه دارند کاری نمی توان کرد و به نظرم انتشار عکس بازیکنان پرسپولیس بی معرفتی است.