به گزارش برنا، پرویز مظلومی با اشاره به تغییر سهمیه های ایران در مسابقات آسیایی گفت: این سهمیه ها منصفانه نیست و حق تیم ما بود که بطور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشیم، اما تیمی که به دنبال کسب افتخار است باید از این مراحل هم عبور کند.

مظلومی که تیمش در دور رفت لیگ برتر ذوب آهن را در اصفهان شکست داده، در این باره افزود: شرایط لیگ قهرمانان و تک بازی حذفی کاملا متفاوت است و با آن مسابقه قابل قیاس نیست. ما دوست داشتیم با یک تیم خارجی بازی کنیم که شناخت کمتری از ما داشته باشد.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه استقلال پس از غلبه بر ذوب آهن هم باید با الاتفاق عربستان دیدار کند، گفت: ترجیح می دادیم با الشباب امارات بازی کنیم تا این دو حریف که قوی ترین تیمهای پلی آف هستند. با این حال ما تلاش خود را خواهیم کرد و با توکل به خدا پیش می رویم. چنانکه گفتم تیمی که می خواهد به افتخار در سطح قاره برسد، باید از این مراحل هم عبور کند.

مظلومی همچنین از سازمان لیگ خواست با توجه به قرعه کشی و فشردگی مرحله پلی آف، مسابقات را طوری برنامه ریزی کنند که تیمهای حاضر در این مسابقات مثل سال گذشته متضرر نشوند.

قرعه کشی مرحله پلی آف رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور انجام شد و طی آن تیمهای استقلال و ذوب آهن در مرحله نخست این مسابقات روز ۲۲ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.