آخرین وضعیت دستیاران شفر از زبان عضو کمیته فنی استقلال

اکبر کارگرجم پس از پایان جلسه کمیته فنی اظهار داشت: جلسه خاصی نداشتیم و بیشتر بحث در خصوص شرایط حال حاضر تیم بود. با توجه به اینکه استقلال روز جمعه در جام حذفی باید برابر نساجی قائمشهر به میدان برود جلسه ای را برگزار کردیم و در این خصوص به گفتگو نشستم.

وی در خصوص حضور بیژن طاهری به عنوان دستیار وینفرد شفر گفت:هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما گزینه های خود را به وی اعلام کرده ایم و قطعا خود او باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

عضو کمیته فنی استقلال در مورد وضعیت مهدی قائدی هم گفت: در جلسه امروز هیچ بحثی در رابطه با این بازیکن نشده است او کاملا در اختیار شفر و باشگاه است و سرمربی تیم درباره او تصمیم می گیرد. ما تنها می توانیم در مورد این بازیکن با شفر صحبت کنیم اما اینکه سرمربی تیم چه نظری خواهد داشت باید در این مورد با او صحبت کنیم.

کارگرجم در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه قرار است هفته آینده مجیدی به کادر فنی اضافه شود، گفت: چنین چیزی صحت نداشته و هیچ صحبتی هم در خصوص مجیدی صورت نگرفته است.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که دربی نزدیک است و بالاخره چه زمانی دستیاران شفر مشخص خواهند شد، گفت: تلاش می کنیم تا قبل از دربی دستیاران شفر انتخاب شوند.