گزارش تمرین استقلال/مهاجم آبی پوش درون دروازه

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شود اما وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان پیش از آغاز تمرین بازیکنان را به جلسه فنی برد و حدود ۴۰ دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. هنگامی که بازیکنان به زمین آمدند شفر با اعضای کادر فنی تیمش جلسه‌ای ۱۵ دقیقه‌ای برگزار کرد و به همین علت بازیکنان منتظر حضور سرمربی برای آغاز تمرین بودند.

* مهدی قائدی تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود و این بازیکن فعلاً به دلیل بی‌انضباطی از حضور در تمرینات منع شده‌اند.

* پیش از شروع تمرین امروز، بازیکنان در زمین چمن حاضر شده و برای دقایقی با توپ کار کردند. در این لحظات حسن بیت‌سعید مهاجم تیم استقلال در درون دروازه قرار گرفت و نکته جالب اینجا بود که او با امید نورافکن برای قرار گرفتن درون دروازه کُری داشت. البته بازیکنانی مثل شهباززاده و جابر انصاری برای وارد کردن توپ درون دروازه بیت‌سعید با هم قول و قرار گذاشته و به نوعی سر به سر بازیکن خوزستانی استقلال گذاشتند.

* پیش از آنکه تمرین آغاز شود شفر برای دقایقی با روزبه چشمی صحبت کرد و نکته جالب اینجا بود که سرمربی استقلال ۲ دست خود را روی شانه‌های چشمی گذاشت و با این حالت با هافبک تیمش به گفت‌وگو پرداخت.

* باد شدیدی در مجموعه ورزشی آزاد می‌وزید و این مسئله هم کار را برای بازیکنان استقلال هنگام گرم کردن سخت کرد. هنگامی که شفر وارد زمین شد از شدت باد زیپ گرمکن خود را بالا کشید تا از سرما در امان بماند.

* همزمان با آغاز تمرین امروز استقلال راننده‌های موتورسواری پیست ورزشگاه آزادی نیز فعالیت خود را آغاز کردند و به همین دلیل در سکوت استادیوم سر و صدای بسیار زیادی مجموعه را فرا گرفت و همین موضوع باعث شد تا صدای بازیکنان هم در بیاید.

* در حاشیه تمرین امروز امید ابراهیمی برای دقایقی با سرور جباروف به گفت‌وگو پرداخت.

* نصراالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و از نزدیک برنامه تاکتیکی آبی‌پوشان را تماشا کرد.

* دروازه‌بانان استقلال قبل از کار دروازه‌بانی مشغول بازی آقاوسط شدند.

* ووریا غفوری که طی روزهای اخیر عکسی از او در فضای مجازی در حال کشیدن قلیان منتشر شده است و البته این بازیکن عکس مورد نظر را فتوشاپ دانسته و آن را تکذیب کرده امروز با چهره‌ای خندان در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی پیش از شروع تمرین با داریوش شجاعیان و روزبه چشمی گفت‌وگو کرد.

* با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفت، خبرنگاران رسانه‌های گروهی تنها مجوز حضور ۲۰ دقیقه‌ای را در محل تمرین امروز داشتند و پس از آن به بیرون از مجموعه هدایت شدند. این اتفاق همزمان با آغاز کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان صورت گرفت.

* با گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین امروز تیم استقلال، وینفرد شفر بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و مجدداً برای آنها در مورد مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.