خوردبین: خریبین را هرگز فراموش نمی‌کنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مسقط  پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: ما برای این بازی از لحاظ روحی و بدنی آماده شدیم و سرمربی تیم نیز کار بزرگی را انجام داد تا ما بتوانیم نتیجه‌ای را در این بازی کسب کنیم تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

وی افزود: ما به بازیکنان غایب خود در این بازی توجه نمی‌کنیم و با بازیکنان جایگزین به کارمان ادامه خواهیم داد. ما در صدر جدول لیگ ایران قرار داریم و ۷ بازیکن ملی‌پوش داریم که به همراه تیم ملی کشورمان به جام جهانی راه پیدا کردند و این باعث افتخار ماست.

خوردبین در ادامه درباره سوال خبرنگار الجزیره درباره شناخت بازیکنان الهلال گفت: عمر خریبین مرا به وجد آورده است و او بازیکن خوبی است. فامیلش چون شبیه فامیل من است به همین خاطر او را فراموش نمی‌کنم. البته از گذشته‌ها نیز اسم محمد الدعیع، دروازه‌بان الهلال را یادم است که پنالتی کریم باقری را در ورزشگاه آزادی مهار کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بارزترین بازیکنان چند دهه اخیر را علی دایی و علی کریمی معرفی کرد و از بازیکنان بارز تیم ملی عربستان که از گذشته در یاد دارد را نام سامی الجابر و محمد الدعیع را بیان کرد. خوردبین عنوان کرد که بازی‌های تیم ملی عربستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ پیگیری می‌کرده است و پیروزی عربستان مقابل ژاپن را تحسین کرد.